مدیرکل دفتر آموزش های کاردانش وزارت آموزش و پرورش:
مدیرکل دفتر آموزش های کاردانش وزارت آموزش و پرورش از جذب ۵۴ درصد دانش آموزان در هنرستان ها تا پایان برنامه ششم خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 13 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سید مصطفی آذرکیش در همایش تجلیل از برترین ها و عوامل اجرایی مسابقات هنرستانهای استان اظهار داشت: مهارت آموزی گامی در جهت رفع بیکاری جوانان است، کارآفرینی به عنوان یکی از ویژگی مدارس در افق ۱۴۰۴ دیده شده است.

وی افزود: یکی از برنامه های وزارت آموزش و پرورش، توانمند سازی مدیران و هنرآموزان مدارس کاردانش و هنرستان های فنی وحرفه ای است، هر چه اطلاعات خود را بیشتر کنیم در نتیجه آسیب ها کمتر خواهد شد.

مدیرکل دفتر آموزش های کاردانش وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: باید به وظایف و اختیارات خود آشنا باشیم تا به اولیاء بتوانیم اطلاعات درست و صحیح بدهیم، سیاست آموزش و پرورش مدرسه محوری است.

آذرکیش تصریح کرد: معادل ۲۰ میلیارد تومان از صندوق توسعه و ۵۴ میلیون از  اعتبارات وزارت برای تجهیزات هنرستان ها در نظر گرفته شده است، باید به سند تحول بنیادین و آیین نامه آموزش متوسطه آگاهی کامل داشته باشیم، هر چه اطلاعات مدیر هنرستان بیشتر باشد جذب دانش آموزان نیز بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش همراه با تولید از اهداف دفتر کاردانش و  فنی و حرفه ای کشور است اضافه کرد: تا پایان برنامه ششم باید ۵۴ درصد دانش آموزان در هنرستان ها جذب شوند، موفق ترین مدل آموزش مهارتی در دنیا هنرستان های کاردانش است، باید با برنامه ریزی دقیق و با توجه به سیاست مدرسه محوری پیش برویم، هوشمندانه کار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار