فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف بیش از ۷۷۰ هزار عدد انواع مواد محترقه، نگاه پلیس به مراسم چهارشنبه آخر سال را اجتماعی دانست.
کد خبر: ۳۹۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 14 March 2017

به گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی با بیان اینکه نگاه پلیس به این مراسم اجتماعی است، اظهار داشت: به دنبال رفع مشکلات اجتماعی با راهکارهای اجتماعی هستیم.

وی با تاکید بر مراقبت خانواده‌ها از فرزندان خود در برابر حوادث چهارشنبه آخرسال، گفت: اقدامات خوبی در سال گذشته از سوی رسانه‌ها صورت گرفت ولی متاسفانه در یک دهه گذشته برخی افراد سودجو به دلیل منافع مادی، با ایجاد آتش سوزی و خطر برای دیگران، به دنبال رواج این مراسم به عنوان یک سنت دیرینه نیستند.

فرمانده انتظامی مازندران، تصریح کرد: در گذشته برای برپایی این سنت دیرینه به هیچ کس آسیبی وارد نمی‌شد، ولی در چند سال اخیر شاهد حوادث ناگوار از جمله قطع عضو و آسیب رسیدن به افراد جامعه خصوصا به کودکان و افراد مسن هستیم.

پلمب 54 واحد صنفی عرضه‌کننده مواد محترقه

رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران از انهدام 30 باند تهیه وتوزیع مواد محترقه و پلمب 54 واحد صنفی عرضه کننده مواد محترقه در سطح استان خبر داد.

سرهنگ احمد رضا فغانی اظهار داشت: چهارشنبه‌سوری که به عبارتی تبدیل به چهارشنبه سوزی شده است حالت انحراف یافته چهارشنبه سوری ایرانیان باستان است که با صنعتی‌شدن جوامع و با آمدن مواد محترقه و انواع نارنجک‌های دستی با تمام آسیب‌ها و زیان‌های آن به حالت امروزی در آمده است.

وی با اشاره به خطرات ناشی از استفاده از مواد آتش‌زا و خطرآفرین گفت: در چهار شنبه آخر سال گروه‌های بسیاری از مردم و بویژه جوانان و نوجوانان دست به اقداماتی می‌زنند که بسیار خطرناک بوده و در مواردی زیاد غیر قابل جبران است.

همکاری 400 هزار دانش‌آموز مازندرانی در طرح همیار پلیس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: 400 هزار دانش‌آموز مازندرانی در قالب همیار پلیس با نیروی انتظامی همکاری می‌کنند.

سرهنگ مهدی باقری در مراسم زنگ آماده‌ باش نوروزی همیاران پلیس اظهار داشت: همیار پلیس در کشور سابقه 15 ساله دارد.

وی با اشاره به اینکه از سال 85 تاکنون با کاهش 10هزار نفری کشته شدگان حوادث رانندگی مواجه بودیم، افزود: 400 هزار همیار پلیس از قشر دانش‎آموز در همه سطوح تحصیلی با پلیس همکاری می‌کنند.

کسب رضایت مردم از آرمان‌های مقدس پلیس است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در جلسه بصیرت دینی فراگیران دوره‌های آموزشی عقیدتی استان، گفت: کسب رضایت مردم از آرمان‌های مقدس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است .

حجت‌الاسلام علی نوری با تاکید براینکه نیروی انتظامی دارای جایگاه ویژه‌ای در بین مردم است و باید این جایگاه را با اقدامات مثبت حفظ کند، گفت: امانت‌داری از حقوق مردم باید در اولویت کاری یک پلیس باشد و رضایت مردم برای ناجا امر بسیار مهمی است.

وی افزود: خدمت‌رسانی به مردم یک فرصت الهی بوده و ما قدردان و شاکر درگاه خداوند هستیم که ما را شایسته خدمتگزاری به نظام اسلامی قرار داده و کسب رضایت مردم آرمان مقدس پلیس است.

انهدام باند سرقت منزل در بابل

فرمانده انتظامی بابل از انهدام باند سرقت با 65 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ سید محسن جعفری اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، مغازه و اموال داخل خودرو در سطح شهرستان بابل و حوزه استحفاظی شهر گتاب، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش گتاب این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی دو سارق حرفه ای منزل و تجهیزات کشاورزی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار