معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به حمایت معنوی و آموزشی از ۴۱۰۰ دانش آموز ایتام خبر داد و گفت: ۳۸۰۰ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.
کد خبر: ۳۹۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 14 March 2017
به گزارش تابناک یزد،علی دهقان بهابادی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: این معاونت شامل خدمات رفاهی، ساماندهی و ارتقای کیفیت نیروی انسانی، توسعه زیرساخت ها و راهبردهای اقتصاد مقاومتی است.
وی ادامه داد: تمام تقسیمات آموزشی، رفاهی، مالی و ... باید منجر به کیفیت شود و همه ما باید در جهت عزت و سربلندی و احترام معلمان به عنوان معماران آینده ایران اسلامی و دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی خدمت کنیم.
دهقان افزود: تالار فرهنگیان، خانه معلم شهید دادرس، زائر سرای مشهد، مرکز درمانی کلینیک فرهنگیان یزد، مرکز آموزشی رفاهی شهید مرشد، مرکز رفاهی شهرستان بافق و خاتم، مراکز درمانی شهرستان های مهریز، اردکان، میبد و مراکز رفاهی ییلاقی مهریز و تفت از مراکز رفاهی فرهنگیان در این استان هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اینکه استان یزد آماده پذیرایی از مسافران نوروزی بویژه فرهنگیان است گفت: شاخصه اصلی حسن خلق و مهمان نوازی و خوشرویی باید باشد.
حمایت معنوی از 4100 دانش آموز ایتام در یزد/تجهیز 3800 کلاس برای اسکان نوروزی
دهقان افزود: علاوه بر مراکز رفاهی و خانه های معلم، سه هزار و ۸۰۰ کلاس در قالب ۴۲۷ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.
وی ادامه داد: همچنین ۱۵ پایگاه شامل دو پایگاه در مرکز استان و مابقی در شهرستان ها و ۱۲۰۰ نفر کار پذیرش و ثبت نام مسافران را برعهده دارند.
دهقان ظرفیت فراهم شده برای مسافران در این ایام را روزانه ۲۵ هزار نفر اعلام و اظهار کرد: پیش بینی می شود ۶۵ هزار خانوار و ۶۵۰ هزار نفر در ایام عید اسکان داده شوند.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت:  در این زمینه ۱۰۰ کلاس ویژه دارای امکانات تخت، فرش، پتو، بالشت، تلویزیون و یخچال فراهم شده و بقیه در کلاس های نوع الف دارای تجهیزاتی همچون یخچال، تلویزیون، بالشت، فرش و پتو در هر اتاق و دوش آب گرم و در کلاس های نوع ب دارای تجهیزاتی همچون فرش، پتو و بالشت داخل اتاق و یخچال و تلویزیون به صورت مشترک است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از اسکان به صورت اینترنتی است و ثبت نام از ۵ اسفند آغاز شده گفت: اسکان مسافران از ۲۶ اسفند آغاز و تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
دهقان یادآور شد: پذیرش مسافران در اولویت نخست فرهنگیان و بعد از آن کارمندان سایر دستگاهها و در صورت ظرفیت خالی به دیگر اقشار جامعه ارائه می شود.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: کلاس ویژه جهت فرهنگیان شبی به مبلغ ۲۸ هزار تومان، الف ۲۴۵۰۰ تومان، کلاس ب ۱۸ هزار تومان  و جهت نیروهای لشکری و کشوری کلاس ویژه شبی ۵۵ هزار تومان، کلاس الف، ۴۲ هزار تومان و کلاس ب ۳۵ هزار تومان و برای مشاغل آزاد و عموم مردم کلاس الف ۶۶ هزار تومان، کلاس ب ۵۱ هزار تومان است.
به گفته وی تامین منابع جهت حمایت از دانش اموزان نخبه، علمی، فرهنگی و هنری و قرآنی ۳۰۰ میلیون تومان و تامین منابع برای حمایت آموزشی و معنوی از ۴ هزار ۱۰۰ دانش آموز ایتام، تامین منابع برای برگزاری اردوهای راهیان نور به مبلغ افزون ۱۲۰ میلیون تومان از خدمات ارائه شده در حوزه دانش آموزی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار