مجموعه تولیدات دفتر ارتباطات رسانه ای پایتخت فرهنگی جهان اسلام برای نوروز 96 آماده انتشار شد.
کد خبر: ۳۹۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳ 18 March 2017
به گزارش تابناک رضوی ،جانشین دبیر ستاد پایتخت فرهنگی جهان اسلام گفت: مسئولان اجرایی برنامه های مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام با توجه به اهمیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در آستانه سال نو و بهار 96 اقدام به برنامه ریزی ویژه برای بهره گیری از این ظرفیت جهت معرفی هر چه بهتر پایتخت فرهنگی جهان اسلام به زائران و مجاوران نموده اند .
محمد کاظم دبیری با اشاره به تولیدات دبیرخانه پایتخت فرهنگی جهان اسلام از انتشار نماهنگ شهر خوبان اثر تولیدی به خوانندگی حجت اشرف زاده در روز ابتدای سال 96 در سایت و کانال رسمی دبیرخانه به نشانی  همین سایت خبر داد و گفت: این آهنگ تنها یکبار در برنامه رسمی افتتاحیه مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام اجرا شده است.
وی همچنین با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در آغازین روز بهار در مشهد تصریح کرد: مجموعه استیکر های«استقبال از بهار»  با تأکید بر دعوت زائران و مجاوران جهت حضور در حرم مطهر رضوی و سخنرانی مقام معظم رهبری طراحی شده است که همینک در دسترس علاقمندان در کانال و سایت پایتخت فرهنگی جهان اسلام قرار دارد..
دبیری در خصوص دیگر تولیدات و انتشارات دبیرخانه برای معرفی مشهد به زائران  و میهمانان حضرت ثامن الحجج(ع) گفت: در این راستا 8 فیلم موضوعی برای معرفی مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در موضوعاتی از جمله حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع)، بازار و بوستان های مشهد، سوغات، بازار و غذاهای شهر مشهد، آماده شده است که در ایام نوروز در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به هماهنگیهای صورت گرفته با صداوسیمای استان، از پخش برخی ازین تولیدات در برنامه های نوروزی سیمای استان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار