قائم مقام ستاد استقبال از بهار 96 شهرداری مشهد خبر داد:
در حوزه حمل و نقل زائران نیز تمهیدات بسیار خوبی در بخش اتوبوسرانی، تاکسیرانی و قطارشهری مشهد در نظر گرفته شده و حتی در برخی از نقاط پیرامونی حرم مطهر رضوی این سرویس‌دهی به صورت رایگان در حال انجام است.
کد خبر: ۳۹۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ 20 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،خلیل ا... کاظمی ، معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از انجام تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری زائران در ایام نوروز 96 خبر داد و گفت: در همین راستا 2 محل اسکان ویژه در بوستان‌های غدیر و نصرت و همچنین نمایشگاه بین‌المللی مشهد و سالن ورزشی شهید بهشتی برای این منظور در نظر گرفته شده است. در جریان بازدید استاندار خراسان رضوی، قائم مقام آستان قدس رضوی، شهردار مشهد و جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیران ارشد شهری از المان‌ها و اقدامات شهرداری مشهد در حوزه استقبال از بهار 96 در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 12 میلیون بوته گل در سطح نقاط مختلف شهر مشهد غرس شده که فضای شهر را به کلی دگرگون ساخته است.
وی با اشاره به تعبیه بیش از 10 هزار جعبه و گلدان گل در سطح شهر ادامه داد: همچنین نصب 670 المان گل به همراه بیش از 160 المان فرهنگی، محیطی مفرح و شاد را برای زائران و مجاوران بارگاه منور و ملکوتی حضرت رضا(ع) به وجود آورده است.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل زائران نیز تمهیدات بسیار خوبی در بخش اتوبوسرانی، تاکسیرانی و قطارشهری مشهد در نظر گرفته شده و حتی در برخی از نقاط پیرامونی حرم مطهر رضوی این سرویس‌دهی به صورت رایگان در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار