عضو شورای شهرمشهد:
عضو شورای شهر مشهد گفت: باید فرهنگ زیارت و نائب الزیاره با آموزش و تبلیغ؛ ترویج داده شود و در این کمپین نیز با نیت جمیع مسلمانان جهان، همه را از ثواب زیارت بهره مند کنیم.
کد خبر: ۳۹۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ 22 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،انسیه غفور شعرباف در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: اقدامات نمادین در بحث فرهنگ سازی لازم و پسندیده است ولی در بحث نائب الزیاره به واسطه اینکه بحث نیت نیابت به جای فرد یا گروه خاص باعث می شود سایر مسلمانان جهان از ثواب زیارت محروم شوند بهتر است از زائر خواسته شود ابتدا به نیابت ازتمام مسلمانان جهان نائب الزیاره شده و سپس برای فرد و گروه خاص نیت کند.
این عضو شورای شهر با اشاره به اجرای نائب الزیاره در سایر اماکن مقدسه مانند مکه گفت: در عتبات و کعبه مکرمه نیز همین زیارت نیابتی اجرا می شود و در آن در زائرین خواسته می شود که صرفا برای فردخاصی زیارت نکرده و زائر در نیت خود برای زیارت نیابتی همه مسلمانان جهان را یاد کند.
غفور شعرباف تصریح کرد: بنده هم هر زمان به حرم مطهر مشرف می شوم به نیابت از تمام مسلمانان و عاشقان اهل بیت زیارت می کنم و نوروز امسال هم انشالله نائب الزیاره همه مسلمانان به ویژه مردم مظلوم فلسطین خواهم بود.
گفتنی است زائران امام رئوف، برای پیوستن به کمپین #نائب_الزیاره و انجام زیارت نیابتی برای سایر هموطنانمان میتوانند عدد۲ را به سامانه ۰۲۱۰۰۰۱۸۸ ارسال ویا در سایت www.salam8.com ثبت نام نمایند.
عزیزان بازمانده از سفر نیز می‌توانند به عنوان #طالب_الزیاره با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ذکر شده درخواست زیارت نیابتی نمایند تا زائرین امام هشتم(ع) به نیابت از آنها زیارت انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار