معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم معنوی و روح بخش قرائت زیارت ام‎داوود در حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۴۰۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 13 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی با بیان این خبر گفت: مشتاقان اهل بیت(ع) و زائران و مجاوران حرم علی بن موسی الرضا(ع) در آخرین روز مراسم معنوی اعتکاف، همراه با معتکفان دعای ام داوود را قرائت و برای فرج امام عصر(عج) دعا می‌کنند.
وی با بیان اینکه مومنان خداجو در این مراسم با قرائت سوره‌هایی از قرآن کریم و دعای ام‌داوود به راز و نیاز با معبود خود می‌پردازند، افزود: اعمال و قرائت دعای روح‌بخش ام‌داوود از ساعت 14:45 تا 19 در مسجد گوهرشاد اجرا و صوت آن به صورت سراسری در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی پخش می‌شود.
حسینی ادامه داد: قرائت بیش از 5 جزء قرآن از اعمال ام‌داوود محسوب می‌شود که توسط قاریان برجسته از سوی اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی انجام می‌شود، همچنین دعای مخصوص ام داوود و ذکر مصیبت حضرت زینب(س) توسط ذاکر اهل بیت(ع) مهدی سماواتی اجرا خواهد شد.
وی در پایان از توزیع بسته‌های فرهنگی میان معتکفان حرم مطهر رضوی خبر داد و اظهار کرد: ویژه برنامه اعتکاف ماه رجب حرم مطهر رضوی در ساعت 20:30 روز پنج شنبه 24 فروردین با مراسم وداع معتکفان به پایان خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار