اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در شش ماهه دوم سال ٩٥ در حوزه خبر و پایگاه اطلاع رسانی رتبه نخست کشور را از آن خود کرد.
کد خبر: ۴۰۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 15 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،مریم جعفرزاده ،سرپرست روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان این خبر گفت: پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به کسب رتبه نخست در میان سایت های استانی این وزارتخانه شد.
وی افزود: بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی این مرکز در ششماهه دوم سال فصول پاییز و زمستان ١٣٩٥، پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی موفق به کسب رتبه نخست در میان سایت های استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.
وی تصریح کرد: در بخش عملکرد خبری نیز پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی رتبه نخست و استان های فارس، گیلان، ایلام و سمنان  استان های بعدی تا رتبه پنجم هستند.
وی گفت: در بخش پرتال، استان خراسان رضوی به همراه استان های سمنان و گیلان و خراسان شمالی با کسب نمره ١٠٠ به عنوان برترین پرتال های استانی شناخته شدند.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر سه ماه یک بار به ارزیابی عملکرد روابط عمومی های ادارات تابعه این وزارتخانه در دو بخش زیرپرتال و خبر
 می پردازد.
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار