رئیس اداره کل دانشجویان بین المللی دانشگاه فردوسی مشهد :
رئیس اداره کل دانشجویان بین المللی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 محصول پتانسیل های ارزنده و بالای این شهر بزرگ و زیباست.
کد خبر: ۴۰۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ 17 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،دکتر علی غنایی که امروز 28 فروردین ماه در آیین افتتاح سومین جشنواره فرهنگ ملل که در دانشگاه فردوسی مشهد سخن می گفت در ادامه اظهار 
کرد: برگزاری جشنواره فرهنگ ملل با شعار صلح و دوستی در پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 اتفاق مبارکی است و امیدواریم این رویداد بزرگ در بزرگ ترین مرکز دانشگاهی شرق کشور موجبات آشنایی هر چه بیشتر با مفاهیم و مضامین مشترک میان ملت ها را فراهم اورد و صلح و دوستی میان کشورها را توسعه و عمق ببخشد.
 وی در ادامه خاطرنشان کرد: انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 محصول پتانسیل های ارزنده این شهر بزرگ و زیباست که شاخص ترین این پتانسیل ها بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است و از دیگر پتانسیل ها می توان به وجود دانشگاههای بزرگ دولتی، آزاد و غیر انتفاعی به عنوان مراکز علمی معتبر یاد کرد و همچنین مراکز بهداشتی و درمانی شاخص نیز در کنار همه این ها به انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 کمک کرده است.
 غنایی عنوان کرد: امیدواریم پیوند جشنواره فرهنگ ملل با نوید صلح و دوستی و همزمان با رویداد پایتخت فرهنگی  جهان اسلام منشا رویدادهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... با منطق فرهنگ و اندیشه باشد، جشنواره فرهنگ ملل برای جوانان دانشجو غیر ایرانی دانشگاه این فرصت را فراهم کرده تا قابلیت های علمی خود را مجددا ارزیابی کنند و همچنین مجموعه مسابقاتی در این جشنواره پیش بینی شده است که دوستان غیر ایرانی می توانند ویژگی ها و توانایی های خود را در ان مورد ارزیابی قرار دهند.
 رئیس اداره کل دانشجویان بین المللی دانشگاه فردوسی مشهد  با اشاره به اختصاص غرفه های متعدد به دانشجوهای کشورهای مختلف عنوان کرد: این فرصت مغتنمی است تا دانشجویان غیر ایرانی از این طریق فرهنگ کشور خود را معرفی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار