رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی:
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی از تجهیز شدن ۸ شهر خراسان رضوی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵ 17 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید جواد حسینی در نشست ستاد انتخابات خراسان رضوی اظهار کرد: در بخش های مختلف کشور از جمله شورای نگهبان دغدغه های بسیاری برای برگزاری انتخابات الکترونیکی وجود دارد.

وی ادامه داد: در این راستا تلاش شده است که برای نخستین بار در بخش هایی این دوره از انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی هدف از این اقدام را رفع دغدغه ها اعلام کرد و افزود: امیدواریم این دوره از انتخابات به بهترین شکل، صحیح، دقیق و بدون نقص صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: راهبرد شفافیت، سرعت، صحت و مانند آن از جمله  ۱۸ راهبرد انتخاباتی رهبر معظم انقلاب است که در صورت اجرای انتخابات الکترونیکی به جای برگزاری انتخابات دستی حاصل می شود.

حسینی با بیان اینکه معمولا بیش از ۹۰ درصد فرآیندهای انتخاباتی به صورت الکترونیکی برگزار می شود، بیان کرد: تفاوت برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی با الکترونیکی در نحوه فرآیند اخذ و شمارش آرا است که در این هشت شهر کاملا الکترونیکی برگزار می شود.

وی به تجهیز هشت شهر خراسان رضوی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی وزارت کشور شهرهای قوچان، نیشابور، تربت حیدریه، چناران، تایباد، سبزوار، تربت جام و کاشمر انتخابات  را الکترونیکی برگزار می کنند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی بیان کرد: تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای این امر تهیه و تدارک شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار