رئیس پلیس راه استان یزد گفت: تریلی ولوو که با هشت تن اضافه بار در محور بافق به بهاباد در حال تردد بود توقیف و روانه پارکینگ شد.
کد خبر: ۴۰۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 18 April 2017
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ احمدمظفری افزود: ماموران پلیس راه هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری این تریلی را با به علت تخلفات رانندگی متوقف کردند.
وی افزود: با توجه به مشکوک بودن کامیون به اضافه تناژ، خودرو به باسکول توزین هدایت و پس از انجام وزن، مشخص شد این خودرو دارای 8 تن اضافه بار می باشد که به همین منظور خودرو روانه پارکینگ شد.
مظفری تصریح کرد: راننده خودرو برای انجام اقدامات قانونی به سازمان حمل و نقل و پایانه بار استان یزد معرفی شد.
رئیس پلیس راه استان یزد به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از وضعیت فنی خودروهای خود نیز اطمینان حاصل نمایند.
***
فرمانده انتظامی شهرستان میبد از کشف 8 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک مغازه عرضه کننده کالای دخانی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سیدمحمدطاهرموسوی گفت: در راستای مبارزه با کالای دخانی قاچاق ماموران این پلیس به بازرسی از یک باب مغازه عرضه کننده کالای دخانی در سطح شهر پرداختند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این مغازه این تعداد نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در مارک های مختلف کشف و دو متهم نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان میبد یادآور شد: محموله دخانی کشف شده به اداره دخانیات استان یزد تحویل داده شد.
***
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از توقیف یک دستگاه تریلی دانگ فنگ و کشف 94 راس گوسفند قاچاق توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.
سرهنگ محمدرضا مزیدی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق دام ماموران پلیس آگاهی استان یزد این تریلی را که با محموله دام از شهرهای جنوبی عازم رباط کریم بود متوقف کردند.
وی ادامه داد: با بررسی هایی که توسط ماموران پلیس به عمل آمد مشخص شد
این تریلی در حال حمل این تعداد گوسفند قاچاق فاقد مجوزدامپزشکی است که به
همین منظور خودرو توقیف و دو متهم نیز دستگیر شدند.
معاون اجتماعی پلیس استان یزد ارزش برآورد شده این دام های قاچاق را یک میلیارد و 50 میلیون ریال بیان کرد و افزود: محموله احشام قاچاق تحویل دامپزشکی استان شد.
مزیدی یادآور شد: پلیس جهت کنترل و نظارت، احشامی را که فاقد مجوز دامپزشکی است به عنوان توزیع خارج از شبکه توقیف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار دامپزشکی قرار می دهد.
***
ماموران پلیس راهور شهرستان تفت یک دستگاه سواری پژو 405 را با 21 میلیون و 650 هزار ریال خلافی معوقه توقیف و روانه پارکینگ کردند.
سرهنگ احمد غلامزاده گفت: ماموران پلیس راهور این شهرستان یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 را به علت تخلف رانندگی متوقف کردند.
وی ادامه داد: پس اخذ استعلام که از وضعیت خلافی این خودرو به عمل آمد مشخص شد که خودرو دارای این میزان جریمه معوقه می باشد که به همین منظور خودرو به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تفت افزود: اکثر جریمه های این خودرو مربوط به سرعت غیرمجاز است.
***
فرمانده انتظامی بافق گفت: مأموران مبارزه با موادمخدر این شهرستان از یکدستگاه پژو405، 38 کیلوتریاک کشف و دو نفر را نیز در این رابطه دستگیر کردند.
سرهنگ فرهاد بیگلری گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق هنگام کنترل خودرهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو405مشکوک شدند.
وی ادامه داد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و در بازرسی از این سواری این مقدار مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دو نفر را نیز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان خاطرنشان کرد: متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار