قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهدخبرداد:
قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با اشاره به گرامیداشت روز کارگر و هفته معلم گفت: دو ویژه برنامه "معلم سپاس" و "خداقوت کارگر" با محوریت تجلیل از معلمان و کارگران در مشهد برگزار می شود.
کد خبر: ۴۱۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 29 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،جعفر رئیسیان‌زاده ظهر امروز در نشستی خبری ضمن تبریک 
فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: اطلاع رسانی درباره طرح های بزرگی که توسط این سازمان در شهر مشهد به صورت پایلوت انجام شده و قابلیت اجرا در بسیاری از شهرهای دیگر را دارد، با جدیت و تلاش بیشتری پی گیری خواهد شد.
وی ادامه داد: سیاست ها، راهبردها و برنامه های سازمان فرهنگی تفریحی درسه خش توسعه فضاهای مکانی ـ جفرافیایی، مشارکت مردمی و توجه به رویه ها و روش های جدید است.
قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با اشاره به برنامه های این سازمان در روز کارگر گفت: در مراسم های ویژه روز کارگر، 13 فرهنگسرا در سطح مشهد اقدام به برگزاری ویژه ‌برنامه‌هایی می کند که طی آنها از کارگرانی حضور بیشتری در مساجد داشته و یا فعالیت شاخصی در مساجد انجام داده اند، تجلیل می شود.
رئیسیان زاده خاطرنشان کرد: هر فرهنگسرا حداقل پنج مسجد اطراف خود را شناسایی کرده که در مجموع حدود 100 مسجد شناسایی شده اند و امام جماعت و هیئت امناء این مساجد از کارگران و معلمان نمازگزار آن مسجد تقدیر خواهند کرد.
وی همچنین به ویژه برنامه های روز معلم اشاره و اظهار کرد: در خصوص برنامه های روز معلم نیز هر فرهنگسرا حداقل پنج مدرسه اطراف خود را شناسایی کرده و قرار است در روز معلم، از معلمان شاغل و بازنشسته این مدارس تجلیل شود.
رئیسیان زاده بیان کرد: بخش دیگر ویژه برنامه های روز معلم و روز کارگر به صورت میدانی تدارک دیده شده که این برنامه ها در بازارهای مرکزی، آرمان، فردوسی، امام رضا(ع) و 17 شهریور، بوستان ملت و پاتوق‌های فرهنگی برگزار می شود، همچنین یک پاتوق به‌صورت سیار به کارگاه‌ها و کارخانه‌ها رفته و با کارگران دیدار می کند.
قائم مقام فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد همچنین از برگزاری جشن "خدا قوت کارگر" با حضور چهار هزار نفر از کارگران و خانواده های آنان در سالن شهدای راه‌آهن خبر داد و افزود: در این مراسم 800 کارگر ساختمانی، کارواش ها و کارگران باربری که کمتر مورد توجه قرار می گیرند، حضور خواهند داشت، همچنین با هماهنگی سازمان فناوری و دانش بنیان مشهد، از کارگران این سازمان نیز تقدیر خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری مراسم های منطقه ای ویژه روز کارگر خاطر نشان کرد: بیش از 20 جشن خدا قوت کارگر طی هفته جاری در مناطق مختلف مشهد برگزار و از تلاش ها و زحمات مقنی ها، کارگران سازمان پارک ها، بوستان ها ،گل کاران و باربران تجلیل می شود.
رئیسیان زاده به برگزاری جشن بزرگ "معلم سپاس" به مناسبت گرامیداشت هفته معلم خبر داد و گفت: جشن معلم سپاس میزبان تعدادی از چهرهای ورزشی، هنری و فرهنگی است که قرار است در این مراسم از معلمان خود طی سال های تحصیلی مختلف تقدیر کنند.
قائم مقام فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد ادامه داد: از علی مسعودی طنزپرداز مشهدی، هادی عامل گوینده ورزشی، رضا توکلی و مهدی صباغی از بازیگران مطرح کشور، علیرضا صادقی گوینده خبر صدا و سیما و قاسم رفیعا شاعر مشهدی برای شرکت در این مراسم که در روز دوشنبه 12 اردیبهشت ماه برگزار می شود، دعوت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار