به همت شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد مقدس محقق می‌شود؛
مشاور شهردار و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد مقدس از برگزاری اولین رویداد ایده‌پردازی و تولید محصولات نوآورانه دانش‌آموزی خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱ 07 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،مصطفی صفایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان یکی از تاکیدات همیشگی مقام معظم رهبری می‌باشد که این موضوع مورد توجه شهرداری مشهد مقدس نیز واقع شده است.
وی افزود: یکی از رسالت‌های دورن و برون سازمانی شهرداری مشهد مقدس، انجام کارهای زیرساختی درحوزه امر به معروف و نهی از منکر است که استفاده از شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه نیز مورد تاکید بوده است.
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد مقدس ادامه داد: موضوع برگزاری استارتاپ در سطح دانش‌آموزی، دانشجویی و حوزوی برنامه‌ریزی شده است که در فاز نخست به دنبال برگزاری استارت‌آپ در حوزه دانش‌آموزی هستیم.
صفایی تصریح کرد: در حال حاضر اسم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بار منفی پیدا کرده است که ما به دنبال جایگزین برای این واژه‌ها بوده و مسئولیت‌پذیری و بی‌تفاوتی را جایگزین آن ساخته‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: استارت‌آپ فرآیندی است که دانش‌آموزان را درگیر موضوع امر به معروف و نهی از منکر کرده و از آنها برای این مهم ایده بگیریم.
به گفته دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد مقدس، شهرداری نماد پیشگام در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است. در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با دانشگاه فردوسی وارد همکاری شده‌ایم.
وی ادامه داد: رهبری امر به معروف و نهی از منکر را واجب فراموش شده معرفی می‌کنند که ما می‌خواهیم آن را احیا کنیم. البته در این راه از اسراف و انتجام کارهای بی نتیجه جلوگیری می‌کنیم.
سید حسین حسینی، دبیر علمی این رویداد نیز گفت: برای اولین بار توانسته‌ایم 
ابزار استارت‌آپ را در یک موضوع دینی و ارزشی پیاده کنیم.
وی افزود: شهرداری در این طرح به عنوان خیردار محصولات ایده‌پردازی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مشارکت دارد.
همچنین بهزارد هروی، دبیر اجرایی این رویداد عنوان کرد: اولین رویداد ایده‌پردازی و تولید محصولات نوآورانه دانش‌آموزی با موضوع خلاقیت در امر به معروف و نهی از منکر، تولید و انتشار محتوای دینی و اخلاقی و همچنین آموزش و یادگیری علوم با شیوه‌های خلاقانه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: زمان برگزاری این رویداد برای پسران روز 21 اردیبهشت‌ماه جاری و برای دختران 8 تیرماه خواهد بود.
وی در مورد جوایز این رویداد نیز گفت: جایزه تیم اول 300 هزار تومان، تیم دوم 200 هزار تومان و 100 هزار تومان به همراه تخفیفی 50 تا 20 درصدی برای ثبت‌نام در دوره‌های ترمیک کارآفرین شو است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار