کد خبر: ۴۲۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 08 May 2017
به گزارش تابناک یزد،همزمان با هفته معلم در مراسم دیدار با فرزانگان از دکتر غضنفر میرجلیلی به عنوان استاد پیشکسوت استان توسط جهاد دانشگاهی یزد تجلیل شد.

«غضنفر میرجلیلی» در آیین دیدار با فرزانگان که به میزبانی جهاد دانشگاهی استان یزد به مناسب هفته معلم برگزار شد، معلمی را شغلی متفاوت نسبت به دیگر مشاغل دانست و بیان کرد: معلمان از جمله شخصیت‌های اثرگذار در زندگی بسیاری از افراد است.

وی با بیان این‌که دانشجویان به هیچ وجه چهره استاد خود را فراموش نمی‌کنند، افزود: معلم فردی عاشق است که ماندگاری آن بین دانش‌آموزان و دانشجویان بالاست.

این استاد پیشکسوت دانشگاه را محیطی سالم و با نشاط دانست و بیان کرد:‌ نشاط حاکم بر دانشگاه به دلیل وجود دانشجویان پویا و فعال است.

میرجلیلی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانشجویان، گفت: جوانان به ویژه دانشجویان باید به جای کمال گرایی مطلق، واقع بین باشند تا بتوانند در امور مختلف به دستاوردهای مطلوبی برسند.

این استاد فیزیک در ادامه با بیان این‌که در علم فیزیک هیچ شرایط ایده آلی وجود ندارد، تصریح کرد:‌ بسیاری از شرایط موجود که به عنوان شرایط ایده آل معرفی می‌شوند در حقیقت فرضی از شرایط مطلوب هستند.

وی با تأکید بر این که افراد باید سعی کنند در هر شرایطی برای دیگران و جامعه مفید باشند، اظهار کرد: انسان‌های کلیدی ماندگار و تفکر آنها در توسعه کشور موثر است.

دکتر میرجلیلی دارای مرتبه علمی دانشیاری فیزیک است که کارشناسی خود را در رشته فیزیک دانشگاه فردوسی مشهد، کارشناسی ارشد را در دانشگاه تهران و دوره دکتری خود را در دانشگاه اسکس انگلستان گذرانده است.

این استاد پیشکسوت قبل از این ریاست مرکز پرتو فرآیند یزد سازمان انرژی اتمی ایران، ریاست دانشکده فیزیک دانشگاه یزد و معاون پژوهشی مجتمع علوم، عضویت در شورای پژوهشی، رییس مجمع علوم، معاون مالی اداری و عضو در هیأت رییسه دانشگاه یزد را در پرونده کاری خود ثبت کرده است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از استاد غضنفر میرجلیلی به عنوان استاد پیشکسوت استان یزد تجلیل شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار