دبیر پویش مردمی کمپین انصراف به نفع مردم:
دبیر پویش مردمی کمپین انصراف به نفع مردم گفت: کمپین انصراف به نفع مردم به دعوت اصولگرایان تحول خواه در مشهد تشکیل شد.
کد خبر: ۴۲۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 13 May 2017
به گزارش تابناک رضوی مجتبی محمودی، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: این کمپین برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها و با هدف کاهش هزینه های تبلیغاتی نامزدها، پرهیز از اسراف در منابع و تقویت افراد حائز آرای بیشتر تشکیل شد که قصد حمایت از هیچ جریان، حزب یا لیست خاصی را در انتخابات ندارد.
دبیر این پویش مردمی افزود: تعداد زیاد کاندیداها که تا حد زیادی ریشه در وضعیت قانون فعلی ثبت نام نامزدها دارد اغلب اوقات باعث سردرگمی مردم برای انتخاب آگاهانه به معنای نخبه‌گزینی می‌شود که انصراف به‌ موقع نامزدهایی که احساس می‌کنند چندان برای عموم شناخته شده نیستند یا افرادی توانمندتر از آنها در انتخابات شرکت کرده اند می تواند سبب رای آوردن حداکثری نمایندگان شورای آینده و تقویت آنان باشد.
دبیر کمپین انصراف از انتخابات شوراها با اشاره به اینکه ساختار دموکراسی در غالب اوقات مبتنی بر اغواگری و انجام تبلیغات پرحجم و پرهیجان و پرهیاهو است، تاکید کرد: وقتی هدف از رسیدن به کرسی نمایندگی مردم در شورا خدمت بی منت به مردم، باشد راضی به صرف هزینه های گزاف و آشفتگی چهره شهرمان نخواهیم بود.
وی افزود: محدودیت فرصت تبلیغات کاندیداها و تعداد زیاد آنها در حال حاضر سبب شده تا افراد برای دیده شدن و جلب اقبال دیگران، گاهی به انواع ترفندهای تبلیغاتی و اغفال و کسب آرا با هر شیوه‌ای روی بیاورند که بدون تردید انحراف از مبانی اسلام و انقلاب ناب محمدی(ص) است.
وی افزود: در حال حاضر رقابت های انتخاباتی گاهی به جنگ عکس‌ها و تجلی تجملات در ستادها، تبدیل می شود به جای اینکه مخاطبان را به برنامه ها و ایده های خلاقانه برای آبادی بیشتر شهرمان دعوت کنیم.
محمودی با اشاره به ماجرای قضاوت با شمشیر حضرت علی(ع) نسبت به ادعای مادری یک طفل میان دو زن که سبب شد مادر حقیقی وقتی جان فرزندش را در خطر دید از ادعایش انصراف دهد، تاکید کرد: کناره گیری نامزدها به نفع مردم به معنای عدم توانایی آنها تلقی نمی‌شود بلکه نشانه جسارت و مهربانی آنها نسبت به شهر و مردم است و به طور طبیعی سبب اقبال بیشتر دیگران به آنها و رای دادن به همفکران نامزد انصرافی می‌شود.
وی ادامه داد: موضوع انصراف نامزدها به نفع مردم در هفته گذشته به پیشنهاد  برادران، دبیر اصولگرایان تحول خواه مطرح شد که در روزهای گذشته نیز با استقبال بسیاری از نامزدها مواجه شده است.
محمودی یادآوری کرد: در نخستین سال‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بسیاری از افراد باتقوا از پذیرش مسئولیت ها به خاطر سختی معنوی بار پذیرش امانت در پیشگاه خدا و مردم که عیال الله و ولی نعمت مسئولان هستند، خودداری می کردند اما متاسفانه در حال حاضر کمتر شاهد چنین رویکردی هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار