رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر مشهد در بازدید از گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد:
رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: باید به جوانان در حوزه تحقیق و پژوهش میدان داده شود.
کد خبر: ۴۲۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 13 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، هادی اعظمی در بازدید از گروه مشاوران جوان به مناسبت هفته جوان ضمن موافقت با اعتماد به جوانان در حوزه پژوهش، اظهار کرد: با تلاش‌های فراوان در صدد رفع موانع موجود هستیم تا بیشتر شاهد خلاقیت‌ها، ایده‌ها و نوآوری‌هایی باشیم که از دل پژوهش‌های جوانان بدست آمده است.
وی با اشاره به جایگاه مرکز پژوهش‌های اسلامی مجلس، افزود: برآنیم مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر، جایگاهی مشابه مرکز پژوهش‌های اسلامی مجلس داشته باشد و مستقیماً رأی و نظرش در مصوبات شورا تأثیرگذار باشد.
اعظمی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد را متولی پژوهش در شورای شهر دانست و تصریح کرد: این مرکز با تشکیل شورای متولیان پژوهشی می‌تواند از موازی کاری‌های احتمالی در امور مطالعات و پژوهش جلوگیری نموده و ضمن هم‌افزایی بین متولیان، به انجام پژوهش‌های کاربردی برای مدیران شهری بپردازد؛ همچنین گروه مشاوران جوان به عنوان یکی از متولیان این امر، در راستای پیشبرد مطالعات علمی، تاثیر بسزایی دارد.
رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد ضمن اشاره به نامگذاری سال 96 از طرف مقام معظم رهبری گفت: کارگروهی با عنوان اقتصاد مقاومتی - تولید و اشتغال تشکیل شده که برنامه‌های ویژه‌ای هم برای حاشیه‌شهر در آن دیده شده است که مطمئناً جهت تحقق آن‌ها به کمک گروه مشاوران جوان نیاز داریم.
هادی قاسم‌پور، مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران شهرداری مشهد نیز در این نشست گفت: مشاوران جوان به دلیل رابطه مستقیم و خوبی که با بدنه شهرداری دارند با همکاری مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های شورای شهر بسیار مؤثر واقع شوند.
وی در ادامه بیان کرد: در این صورت ضمن هم‌افزایی بین مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر و گروه مشاوران جوان، مصوبات شورا نیز از غنا و وزانت بیشتری برخوردار خواهد شد.
مشاور شهردار در امور جوانان با اشاره به توانمندی مشاوران جوان آمادگی همکاری خود با مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد را اعلام کرد و افزود: گروه مشاوران جوان با توجه به تخصیص نیروها حاضر است روی لوایح و طرح‌ها قبل از ورود به صحن علنی شورا به صورت علمی و پژوهشی کار نماید تا غنای علمی مصوبات شورا را افزایش دهد که این امر باعث پررنگ‌شدن نقش مرکز پژوهش‌ها می‌شود.
قاسم‌پور گروه مشاوران جوان، مدیریت پژوهش وتوسعه و مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد را سه ضلع علمی مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: با همکاری و افزایش تعامل میان سه مرکز پژوهشی و علمی به سمت کاربردی شدن طرح‌ها گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار