در نامه سرگشاده اصولگرایان تحولخواه درباره انتخابات شورای شهر مشهد مطرح شد؛
اصولگرایان تحول خواه خراسان رضوی با ابراز تعجب از حضور یکی از نامزدها در لیست انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری خواستار ارائه‌ی شاخص‌های منتج به قرار گرفتن نام وی در بین سایر منتخبین شد.
کد خبر: ۴۲۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 14 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، متن کامل این نامه به شرح زیر است ؛
 
بسمه تعالی
 
 
جناب آقای مهندس سید جلال فیاضی
ریاست محترم جبهه ی پیروان خط امام و رهبری استان خراسان رضوی
 
سلام علیکم؛
 
انتخابات شوراهای اسلامی را شاید بتوان بهترین موقعیتِ مردم برای نشان دادن وزن اجتماعی ـ سیاسی خود در راستای ایجاد تغییراتی ملموس قلمداد نمود تا جایی که از این موضوع به مثابه برگ برنده‌ای استفاده نمایند.
 
در این بین نقش احزاب و جریانات سیاسی به سمت دهی آراء مردم، نقشی بی بدیل است. نقشی که گاهی به بهترین شکل و در راستای اهداف راستین انقلاب اسلامی و منافع مردم عزیز تحقق یافته و گاهی نیز میل به مطامع خطی، باندی، جناحی و سهم خواهی های مرسوم می نماید.
 
جبهه‌‌ی پیروان خط امام و رهبری با داشتن سبقه‌ای طولانی در عرصه‌ی فعالیت های حزبی و به عنوان تنها جبهه‌ی ثبت شده‌‌ در استان و دارا بودن عقبه‌ای اصیل در بین جریان های اصولگرا؛ الحق و والانصاف در این دوره لیستی جامع در انتخابات شورای پنجم معرفی نموده است. لیستی که در آن تخصص و تعهد توأمان در نظر گرفته شده، وزن علمی آن رعایت گردیده و توان اجرایی افراد مد نظر قرار گرفته است.
 
از این منظر مجموعه اصولگرایان تحول خواه به عنوان یک جریان فکری ـ سیاسی اصولگرا، خود را موظف به تقدیر از جبهه‌ی پیروان خط امام و رهبری استان می داند.
 
در این بین نکته‌ی ابهامی به چشم می خورد که طرح آن را مناسب دیدیم و آن قرار دادن نام جناب آقای جهانبخش در بین گزینه های جبهه بود.
 
نوع سلوک سیاسی ایشان و نوع مواضع و فعالیت های وی ما را بر آن داشت تا این سوال را مطرح نماییم که با کدامین شاخص ها و امتیازات ایشان موفق به راهیابی در این لیست وزین گردیده است؟!
 
از مواضع اعوجاج گونه ایشان در حمایت افراطی از آیت الله هاشمی و نیز نفی ایشان تا مواضع وی در قبال جریان انحرافی و ماجرای یازده روز خانه نشینی احمدی‌نژاد گرفته تا تکاپو برای انتخاب شهردارِ غیربومی و غیرمتخصص برای مشهد که آثار زیانبار آن همچنان ادامه دارد؛ همه و همه ما را از این انتخاب متعجب نموده است.
 
اصولگرایان تحول خواه ضمن تشکر از دقت نظر جبهه در تدوین لیست نامزدهای شورای پنجم، مصرانه خواهان ارائه‌ی شاخص‌های منتج به قرار گرفتن نام ایشان در بین سایر منتخبین است.
 
با احترام
شورای مرکزی اصولگرایان تحول خواه
۹۶/۲/۲۳
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار