کد خبر: ۴۲۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 15 May 2017
به گزارش تابناک یزد،بمناسبت هفته گرافیک یزد و به منظور افزایش مهارت دانشجویان، کارگاه آموزشی هدف گذاری، رزومه نویسی و رفتار حرفه ای در مصاحبه کاری برگزار شد.

به گفته احمدرضا قدیریان سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد، این کارگاه به همت انجمن طراحان گرافیک یزد و با همکاری مرکز دانشگاهی علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد برگزار شد و طی آن علیرضا اردوبادی از مدرسان کشوری به بیان نکات مهمی در حوزه هدف گذاری، رزومه نویسی و رفتار حرفه ای در مصاحبه کاری پرداخت.

وی گفت: بسیاری از دانشجویان و دانش آموختگان در بدو ورود به بازار کار، توانایی معرفی خود به کارفرما را به صورت صحیح ندارند و به همین دلیل غالبا نمی توانند در سازمانهای بزرگ به فعالیت مشغول شوند.

قدیریان افزود: تا زمانی که افراد نتوانند ویژگی های فردی، شخصیتی، حرفه ای و توانایی های خودشان را به صورت صحیح و حرفه ای بیان کنند، یافتن شغلی حرفه ای نیز بعید به نظر می رسد.

وی کارگاه رزومه نویسی را دغدغه ای حرفه ای با رویکرد کارآفرینی دانست که در آن تصمیم بر آن است تا با روشن کردن مسیری دقیق برای دانشجویان، روشها، تکنیکها و استراتژی های این کار در کوتاه ترین زمان ممکن به دانشجویان آموزش داده شود.

سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد چگونگی اولویت بندی کارهای روزانه، عنوان کردن معاشرت هایی که در زندگی تأثیر دارند و در روند و پیشبرد اهداف ما مؤثر هستند، چگونگی رسیدن به رؤیاها و اهداف و همچنین اهمیت اشاره به جزئیات در صحبت کردن را از مباحث مطرح شده دیگر در این کارگاه اعلام کرد و افزود: در کارگاه برگزار شده، چگونگی جذب کارفرما و از دست ندادن بازار و چگونگی به وجود آمدن یک شغل جدید نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی از تلاشهای محمدرضا خلاصه زاده، مدیر گروه گرافیک و از مدرسان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد و دیگر همکاران ایشان در برگزاری این نشست قدردانی و اظهار امیدواری کرد تا در آینده نیز شاهد برپایی چنین کارگاههایی در این مرکز باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار