فرهنگ سرای شهر با هدف شناخت و معرفی حقایق نهفته در نشانه ها و نمادهای فرهنگ اسلامی و بررسی سبک زندگی اسلامی در بناهای تاریخی مسابقه عکاسی از بناهای تاریخی شهر تهران برگزار می کند.
کد خبر: ۴۲۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴ 15 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسابقه عکاسی سیاه  وسفید با موضوع بناهای تاریخی در تهران با عنوان « طهران پیک» برگزار می‌شود.

در این مسابقه بناست  از نگاه دوربین در آثار و ابنیه ها ی ایرانی اسلامی شهر تهران تامل  نموده تا ضمن گسترش نشانه های و نمادهای فرهنگ اسلامی  ،فضاهای هم شأن انسان را معرفی کرده و میراث و پتانسیلهای گردشگری را تقویت نماید.

شناخت و معرفی حقایق نهفته در نشانه ها و نمادهای فرهنگ اسلامی ، بررسی سبک زندگی اسلامی در بناهای تاریخی و تاثیر عناصر کالبدی محیط  بر فرهنگ و هویت  ایرانی اسلامی  از اهدافی است که در این مسابقه مد نظر است

گفتنی است  بناهای تاریخی شهر تهران ، مساجد، بقاع مبترکه و ابنیه مذهبی و موزه ها بازارها و بوستان های شهری از  اماکن و موضوعاتی است که عکاسان حرفه ای و آماتور می توانند  نسبت به ثبت عکس اقدام کنند.

 آخرین مهلت شرکت در مسابقه: 10 خرداد و  اختتامیه و اعلام برگزیدگان  20 خرداد ماه  سال جاری است.

گروه داوری این مسابقه متشکل از اساتید طراز اول ؛ صاحب نام و برتر  در حوزه عکاسی آقایان شهاب حاجی مشهدی ،مهران سپهران ، سروش موحد هستند که به بررسی آثار می پردازند.

علاقه مندان ،عکاسان  حرفه ای و هنر جویان عکاسی  و سایر شهروندان می‌توانند  اثار خود را به نشانی ربات تلگرام @TehranPic_Bot و یا به نشانی سایت http://tehpic.ir/ بارگذاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار