مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع):
نشست مشترک اکبر شیخ مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و حجت الاسلام شریعتی تبار مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، صبح امروز در محل دفتر مرکزی بنیاد امام رضا(ع) در مشهد برگزار شد و طرفین بر تعاملات بیشتر با یکدیگر تأکید کردند.
کد خبر: ۴۲۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 20 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، در ابتدای این نشست شیخ مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بنیاد بر همکاری‌های مشترک بین این دو نهاد تأکید کرد.
دبیر جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با اشاره به این که فعالیت‌های پژوهشی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) افزایش می‌یابد، گفت: بسط و گسترش فعالیت‌های پژوهشی جزو اولویت‌های این بنیاد در دوران جدید است.
حجت الاسلام شریعتی تبار مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی نیز در این دیدار گفت: ما تعاملات خوبی با بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) داریم و امیدواریم این همکاری‌های مشترک روز به‌روز گسترش یابد.
در این دیدار مقرر شد تفاهم نامه‌ای مشترک بین بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برای انتشار دانش نامه امام رضا(ع) منعقد شود.
یادآوری می‌شود؛ جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) همه ساله در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاه‌چراغ (ع) در عرصه ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که افتتاحیه این جشنواره در اولین روز ماه ذی‌القعده در قم و اختتامیه آن در ۱۱ ذی‌القعده در شب میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس خواهد بود. اکبر شیخ دبیری این جشنواره بین‌المللی را بر عهده دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار