معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی خبر داد:
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از توزیع دو هزار غذای گرم در میان محرومان مناطق زلزله زده استان خراسان رضوی در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 23 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به گزارش آستان نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان 2 هزار غذای گرم میان محرومان مناطق زلزله زده استان خراسان رضوی توزیع شده است، اظهار کرد: در این طرح با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) 2 هزار غذای گرم میان محرومان مناطق زلزله زده استان خراسان رضوی توزیع شد.
وی افزود: شناسایی محرومان با استفاده از بانک اطلاعاتی کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام و با همکاری کارکنان آن‌ها این بسته‌های غذایی که از سوی آستان قدس رضوی تهیه شده بود، توزیع گردید.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی تصریح کرد: با وجود اینکه حدود 50 روز از زلزله در منطقه فریمان استان خراسان رضوی می‌گذرد اما به سبب محرومیت آن منطقه و خسارات وارد شده به مردم، هنوز کمک‌های آستان قدس رضوی ادامه دارد.
خاکسار اضافه کرد: از همان ساعات ابتدایی وقوع زلزله 6 ریشتری پیش از ظهر 16 فروردین ماه شهرستان فریمان استان خراسان رضوی، آستان قدس رضوی به میزان توان خود وارد عمل شد و اقسام گوناگونی از امداد رسانی را به مردم آسیب دیده منطقه ارائه کرد و انشاءالله این کمک‌ها به فراخور زمان و مناسبت‌های گوناگون تا بازگشت شرایط عادی ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: اگر چه رویکرد معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در کمک به محرومان تلاش برای توانمندسازی آنان است، اما در این میان به هیچ عنوان از کمک‌های غذایی به محرومان نیز غفلت نخواهد کرد.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه بر اساس منشور هفتگانه رهبری معظم انقلاب و تاکیدات تولیت، رسیدگی به محرومان از اصلی‌ترین برنامه‌های آستان قدس رضوی است، عنوان کرد: معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از ابتدایی ترین روزهای تشکیل در اردیبهشت ماه 95 کار خدمت رسانی به محرومان را آغاز کرده و ان شالله در سال 96 نیز با جدیتی بیشتر آن را دنبال خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار