رئیس فدارسیون ورزش مدارس کشور:
رئیس فدارسیون ورزش مدارس کشور گفت: پنجمین دوره مسابقات ملی و بین‌المللی ورزش دانش‌آموزی از ۱۵ تیرماه تا ۱۵ شهریور ماه در ۱۵ رشته ورزشی تیمی و انفرادی در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 24 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،فرشید هرمیان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: پنجمین دوره مسابقات ملی و بین‌المللی ورزش دانش‌آموزی از ۱۵ تیرماه تا ۱۵ شهریور ماه در ۱۵ رشته ورزشی تیمی و انفرادی در دو گروه پسران و دختران با حضور ۱۸ هزار ورزشکار و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان برگزار می‌شود.
وی افزود: آذربایجان غربی میزبان مسابقات تنیس روی میز، شطرنج و بدمینتون است با حضور ۷۷۰ ورزشکار در ارومیه برگزار می‌شود.
رئیس فدارسیون ورزش مدارس کشور با بیان اینکه مسابقات فوتبال در استان فارس در نیمه دوم مرداد ماه با حضور ۳۲۱ تیم و ۵ هزار دانش‌آموز و عوامل کادر فنی از ۱۵ تا ۲۵ شهریور ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری این مسابقات انتخابات اعضای این کمیته در آسیا برگزار می‌شود.
هرمیان تصریح کرد: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی با حضور ۳۰ تیم و ۲۳۰ ورزشکار به میزبانی استان لرستان در روزهای ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: مسابقات شنا و بازی‌های بومی و محلی با حضور ۲۳۰۰ ورزشکار به میزبانی استان چهارومحال‌وبختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود.
رئیس فدارسیون ورزش مدارس کشور در رابطه با مسابقات رزمی، گفت: رقابت‌های ژیمناستیک با حضور ۷۴۴ ورزشکار در نیمه اول شهریور ماه به میزبانی استان البرز در کرج برگزار می‌شود.
هرمیان در رابطه با المپیاد ورزشی دانش‌آموزی، گفت: رقابت‌های المپیاد ورزشی دختران و پسران با حضور هزار ورزشکار از ۱۶ تا ۲۴ مرداد ماه به میزبانی استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می‌شود.
وی افزود: رقابت‌های کشتی پهلوانی و ورزش باستانی با حضور ۸۰۰ ورزشکار از ۱۷ تا ۲۲ تیر ماه به میزبانی استان خراسان جنوبی در بیرجند برگزار می‌شود.
رئیس فدارسیون ورزش مدارس کشور ادامه داد: مسابقات دومیدانی با حضور ۱۱۶۰ ورزشکار در هفته اول مرداد ماه به میزبانی کردستان در سنندج برگزار می‌شود.
هرمیان تصریح کرد: رقابت‌های تنیس، بدمینتون و دومیدانی با حضور ۱۲۷۲ شرکت کننده در نیمه دوم تیر ماه در به میزبانی استان مرکزی و در خمین زادگاه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
وی در رابطه با میزبانی خراسان رضوی در این رویدادهای ورزشی، تاکید کرد: رشته‌های توپی فوتبال، فوتسال، والیبال، هندبال و بستکبال ۲۵۹ تیم به میزبانی خراسان رضوی در نیمه اول تیر ماه به میزبانی خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.
رئیس فدارسیون ورزش مدارس کشور خاطرنشان کرد: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی در نیمه اول مرداد ماه با حضور ۲۴۰ ورزشکار به میزبانی استان ایلام در شهر ایلام برگزار می‌شود.
هرمیان گفت: مسابقات والیبال مهر ماه در اصفهان برگزار می‌شود که هنوز تعداد تیم‌ها مشخص نیست و در مجموع ۹ استان میزبان مسابقات پسران و ۶ استان میزبان مسابقات دختران خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار