دبیر انبوه سازان خراسان رضوی گفت: پروژه پدیده یکی از افتخارات ملی و استانی ماست و توقف چند ساله آن باعث تاثر و تاسف همه ما بود.
کد خبر: ۴۲۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱ 24 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از به گزارش سایت اخبار پدیده، غلامعلی ثنایی با بیان اینکه افراد زیادی منتظر آغاز پروژه بودند، افزود: در حال حاضر خبرهای خوبی از آغاز پروژه پدیده و ساخت و سازهای آن شنیده ایم که این خبر باعث خوشحالی همه دست اندکاران کارآفرینی و کارگران است.

وی با اشاره به اینکه با آغاز ساخت و سازهای پروژه پدیده مجددا اشتغال زایی ایجاد خواهد شد اظهار داشت: پروژه پدیده در اشتغال زایی سرآمد تمام پروژه های کشوری بود و اکنون که فعالیت های عمرانی در این پروژه آغاز شده باید منتظر موج جدیدی از اشتغال زایی باشیم.

ثنایی تصریح کرد: ما مصوبات زیادی در قانون کشور در خصوص حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان داریم ضمن اینکه مقام معظم رهبری نیز توجه ویژه و تاکید زیادی در خصوص امنیت سرمایه گذاری مردم دارند. 

وی افزود: امیدوارم مسئولان ملی و استانی این موضوع را مدنظر قرار دهند تا بتوانیم در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ملی بتوانیم به نحو احسنت از این پروژه بهره ببریم.

دبیر انبوه سازان استان افزود: موتور متحرک اقتصاد کشور فقط به صنعت ساختمان بستگی دارد و ما در این مورد تا حدی به خودکفایی رسیده ایم و پروژه پدیده یکی از نیازهای ملی و استانی به شمار می رود.

ثنایی با بیان اینکه پدیده پروژه ای کارآفرین  و مستمر است، اظهار داشت: پدیده یکی از پروژه های کوتاه مدت نیست و به نوعی این پروژه به لحاظ جذب نیروی کار، ماندگاری زیادی دارد و با توجه به رشدی که از آن انتظار می رود به تعداد نیروی کار آن نیز افزوده خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار