استاندار خراسان رضوی:
در سال گذشته هر دو روز یک روستای استان گاز دار شد
کد خبر: ۴۳۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 29 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،، علیرضا رشیدیان در گفتگو باخبرنگاران با بیان این مطلب که در سال گذشته هر دو روز یک روستای استان گازدار شده است گفت: طی چهار سال اول دولت تدبیر و امید نهضت عظیم گازرسانی روستایی در این استان محقق شد.
وی اظهار کرد: میانگین اتصال هر دو روز یک روستا به شبکه سراسری گاز کشور آمار شگفت انگیزی است که این مهم در دولت تدبیر و امید به ثبت رسید.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به وعده مدیران شرکت گاز مبنی بر اتمام پروژه های گازرسانی روستایی خراسان رضوی تا ابتدای سال 97 گفت: با تلاش و همدلی بخش‌های مختلف دستگاههای اجرایی استان نهضت عظیمی در توسعه شبکه های گازرسانی ایجاد شده است.
رشیدیان گفت: هم‌اکنون 72 شهر و یکهزار و 482 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند. همچنین عملیات گازرسانی به 543 روستای در حال اجرا و کلنگ  500 روستا نیز با جمعیتی بیش از پنج هزار خانواده طی ماههای آینده به زمین زده خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: بحمدالله دولت تدبیر و امید در حوزه های اجرایی و زیر بنایی اقدامات بسیار خوبی را به مردم ارائه داده است.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" افزود: امسال باید تمامی جهت گیری ها در راستای حرکت موثر برای تحقق شعار سال باشد.
وی گفت: براساس منویات رهبر معظم انقلاب، یکی از رویکردهای اساسی دولت تدبیر و امید تحقق عدالت توزیعی و اجتماعی در اقصی نقاط کشور است که طی چهار سال اول دولت تدبیر و امید اقدامات شاخصی در این حوزه صورت گرفت.
رشیدیان، رسیدگی همه جانبه به روستاها با رویکرد جلوگیری از حاشیه نشینی و افزایش ماندگاری در روستاها را یکی از مواردی دانست که با جدیت طی چهار سال گذشته دنبال شده و به فضل الهی ادامه خواهد داشت.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: مقایسه آمار گازرسانی دولت تدبیر و امید با دولتهای گذشته نشان از عزم جدی مسئولان به بحث محرومیت زدایی و توسعه متوازن مناطق گوناگون استان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار