نماینده مجلس تاکید کرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش شود با توجه به پتانسیل‌های چهارمحال و بختیاری، دانشگاه‌های آزاد این نیازها را مرتفع کند.
کد خبر: ۴۳۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 31 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی باباحیدری با اشاره به دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، اظهار کرد: این نهاد پس از پیروزی انقلاب فعالیت خود را آغاز کرد و توانست بخش عظیمی از آموزش کشور را به دوش گیرد.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد تاکنون در استان موفق عمل کرده است، تصریح کرد: باید تلاش شود با توجه به پتانسیل‌های چهارمحال و بختیاری، دانشگاه‌های آزاد این نیازها را مرتفع کند.
کاظمی باباحیدری با اشاره به ارائه گزارش عملکرد توسط رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد شهرکرد، تصریح کرد: برنامه‌ها، مسائل، مشکلات و نیازهای این دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
این نماینده مجلس در خصوص نیاز استان به گسترش برخی از رشته‌ها تحصیلی گفت: رشته‌هایی همچون پزشکی و پیراپزشکی، مهندسی به ویژه گرایش آب، مدیریت با گرایش‌هایی اعم از صنعتی، بازرگانی و مالی در دانشگاه‌های آزاد استان توسعه پیدا خواهند کرد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در زمینه اقتصاد دانش‌بنیان فعالیت‌های مطلوبی در این دانشگاه در حال انجام است که نیازمند توجه و تقویت ویژه‌ای است.
وی با اشاره به فعالیت آموزشکده سما در دانشگاه آزاد اسلامی، بیان کرد: آموزشگاه‌ و مدارس سما در شهرستان فارسان توسعه پیدا می‌کند.
لازم به ذکر است، پس از این دیدار نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس با حضور بر تربت شهدای گمنام این دانشگاه یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار