فعال رسانه‌ای و مطبوعاتی گنبدکاووس:
فعال رسانه‌ای و مطبوعاتی شهرستان گنبدکاووس از وجود حدود 300 دانش‌آموز نیازمند کمک در محله «اسلام‌آباد» گنبدکاووس خبر داد.
کد خبر: ۴۳۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 04 June 2017
فعال رسانه‌ای و مطبوعاتی شهرستان گنبدکاووس از وجود حدود 300 دانش‌آموز نیازمند کمک در محله «اسلام‌آباد» گنبدکاووس خبر داد.

فاطمه روزخوش در جمع اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان و همچنین جمعی از مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مشکلات و معضلات مردم محله اسلام‌آباد که به تازگی از یک نقطه جمعیتی غیرمجاز به محله‌ای ادغام شده در روستای قلندرآباد تبدیل شده است، اظهار کرد: بنده و جمعی از همکاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان حداقل ماهی یک‌بار را به این منطقه رفته و از روند خدمات دولت و نهادهای انقلابی شهرستان به این منطقه جویا می‌شویم.

وی با بیان اینکه در یکی دوسال اخیر به ویژه پس از اجرای طرح «شهید شوشتری» توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه و تاکیدات استاندار محترم بر محرومیت‌زدایی از مناطق اولویت‌دار، افزود: باید از برخی ادارات که صادقانه و صمیمانه در این دو سال تلاش‌های مستمری را برای رفع محرومیت از چهره این محله انجام داده‌اند تشکر کنیم اما برخی از اقدامات نیز همچنان ناقص و دچار مشکل است.

فعال رسانه‌ای و مطبوعاتی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه امروز حدود 300 دانش آموز در محله «اسلام‌آباد» نیازمند کمک و حمایت مسوولان هستند، خاطرنشان کرد: عموم این دانش آموزان در خانواده‌های بی‌سرپرست و یا بد‌سرپرست زندگی می‌کنند و باید توجه ویژه ای به آنها شود.

روزخوش از وضعیت بسیار بد سرویس بهداشتی مدرسه محله «اسلام‌آباد» خبر داد و گفت: مسوولان و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس نیز نسبت به وضعیت نامناسب این مکان و همچنین تجمع زباله‌های منطقه در جوار مدرسه هشدارهای بسیاری داده‌اند که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های که انجام دادیم یکی از خیرین و نیکوکاران شهرستان گنبدکاووس حاضر شد تمام هزینه‌های تخریب و بازسازی این فضا را پرداخت کند، ادامه داد: متاسفانه به دلیل تعلل مسوولان و طولانی شدن روند اداری و تهیه نقشه برای این مدرسه که همچنان نیز انجام نشده است نیکوکار خسته شده و از ادامه همکاری منصرف شد.

فعال رسانه‌ای و مطبوعاتی شهرستان گنبدکاووس با انتقاد از اینکه تا در منطقه‌ای اتفاق ناگواری نیافتد مسوولان نمی‌خواهند اقدام عاجل انجام دهند، تصریح کرد: انتظار داریم برخی ادارات که در حال حاضر در انجام وظایف خود کوتاهی کرده و یا با سرعت کمتری حرکت می‌کنند بر شتاب خود برای خدمت به مردم محروم شهرستان به ویژه منطقه «اسلام‌آباد» بیافزایند.

روزخوش با تشکر از نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس، اضافه کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر مناطق اولویت‌داری همچون بدلجه، سیدآباد، افغان آباد و سایر مناطق نیز به موازات «اسلام‌آباد» مورد توجه مسوولان قرار بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار