80نماینده مجلس با امضای نامه ای خطاب به رئیس جمهور از وی خواستند برای ساماندهی وضعیت موسسات مالی و اعتباری از جمله کاسپین و آرمان رسیدگی کند.
کد خبر: ۴۴۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 14 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، در این نامه خطاب به دکتر روحانی آمده است :« پیرو تذکرات متعدد این جانب و سایر نمایندگان محترم مجلس در خصوص رسیدگی به وضعیت موسسات مالی و اعتباری متأسفانه، هیچ مقام مسئولی پاسخ گوی وضعیت نابه سامان به وجود آمده نیست و مردم عزیزی که کمترین سرمایه خود را برای کمک هزینه خود سپرده‌گذاری کرده بودند، هم اکنون به مال باختگانی تبدیل شده‌اند که امنیت زندگی شان به خطر افتاده است.
 
جناب آقای رئیس جمهور! شایسته و زیبنده دولت تدبیر و امید نیست که وزیر اقتصاد اعلام کند موضوع به وزارت اقتصاد و دارایی مرتبط نیست، رئیس کل بانک مرکزی هم که پاسخ گوی مجلس نیست، پس پاسخ گوی وضعیت نابه سامان اقتصادی به وجود آمده چه کسی است؟
 
جناب آقای دکتر روحانی، مردم با هزاران امید و آرزو به جناب عالی که شعارتان تدبیر و امید بود رأی دادند، الان هم بخش قابل توجهی از جامعه که سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری به ویژه کاسپین، آرمان و ... هستند، با هزاران امید از جناب عالی انتظار تدبیر دارند.
 
همچنین دکتر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود با رسانه ها در پاسخ به سوالی در مورد موسسات مالی و اعتباری همچون کاسپین و برنامه دولت برای سپرده گذاران این موسسات خاطرنشان کرد: روز گذشته تمام جلسه ما در ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی راجع به کاسپین بود و گزارشات دستگاه‌های نظارتی و بانک مرکزی بررسی شد و در این خصوص فرمولی را تعیین کردند که احقاق حق شود.
 
خوشبختانه تصمیمات شب گذشته به گونه‌ای است که احقاق حق همه مردم صورت می گیرد.
 
از سوی دیگر فرشتگان از جمله هشت تعاونی زیرمجموعه اعتباری کاسپین و البته بزرگ‌ترین آنها با نزدیک به ۵۰۰ هزار سپرده گذار است. از این تعداد تا ۴۰۰ هزار نفر کمتر از ۲۰ میلیون تومان و مابقی دارای ارقام کلان تری هستند. در عین حال که در فرشتگان حدود ۷۳۰ هزار فقره حساب وجود دارد که تا ۶۵۰ هزار مورد متعلق به حساب‌های زیر ۲۰ میلیون و مانده به ارقام بالاتری اختصاص دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار