وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش‌های سازمان صدا و سیما برای پوشش اخبار و برنامه‌های بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۴۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 15 June 2017
به گزارش تابناک : سید رضا صالحی امیری در نامه ای به عبدالعلی علی عسگری رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از پوشش اخبار و تولید برنامه های صدا و سیما پیرامون رویدادهای بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم به ویژه شبکه قران قدردانی کرد.
صالحی امیری در این نامه خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما گفته است: امیدوارم در پرتو تعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما گام های موثری در تولید برنامه های تبلیغی و ترویجی برای فهم آموزه های قرآن کریم و عمل به احکام نورانی آن برداشته شود.

تجلیل از رسانه های فعال در نمایشگاه قرآن
سید مهدی جعفری مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم گفت: در مراسم اختتامیه نمایشگاه امسال که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، از پنح رسانه به نمایندگی از جامعه رسانه ای کشور تجلیل خواهد شد.
 
وی افزود: از پنج رسانه در بخش های مکتوب و الکترونیک، صدا و سیما تجلیل خواهد شد که این تجلیل به نشانه قدردانی از تمام رسانه هاست و شاخص‌هایی همچون محتوای اخبار تولید شده، میزان اخبار تولید شده و مانند آن از جمله شاخص‌های انتخاب رسانه‌های فعال در نمایشگاه قرآن است.
 
جعفری همچنین گفت: امسال بیش از ٣٠٥ نماینده از رسانه های داخلی و خارجی در نمایشگاه قرآن حضور داشتند و برنامه های متعددی از نمایشگاه قرآن کریم را پوشش دادند و روزانه بیش از ٢٠ خبر توسط ستاد خبری نمایشگاه تولید و برای رسانه ها ارسال می شود و تاکنون ١١ شماره از ویژه نامه نمایشگاه قرآن کریم منتشر شده است.
 
جعفری اضافه کرد: قرار است در مراسم اختتامیه علاوه بر تجلیل از غرفه های برتر،از سازمان ها و نهادهایی که بهترین فعالیت و برنامه را در سطح نمایشگاه داشتند تقدیر شود.
 
بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم با شعار قرآن، اخلاق و زندگی از هشتم خرداد در مصلای امام خمینی(ره) آغاز شد و تا فردا (جمعه) ادامه خواهد داشت.




منبع : شبکه خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار