جانشین دبیر ستاد " مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام"گفت : اجلاس رادیو تلویزیون های جهان اسلام بزرگترین نشست رسانه ای جهان اسلام در سال جاری است .
کد خبر: ۴۴۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 17 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،کاظم دبیری، معاون مدیرکل و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد در نشست هماهنگی برگزاری نهمین اجلاس بین المللی اتحادیه رادیو و تلویزیونهای جهان اسلام که با حضور لهراسب بهمن پور دبیراجرایی اجلاسیه و مدیران و مسئولین شرکت های سینمایی ، در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد برگزار شد گفت : استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های شهر مقدس مشهد کمک به سزایی را در برگزاری هفته فیلم ، جشنواره فیلم و بازار فیلم نهمین اجلاس بین المللی رادیو و تلویزیونهای جهان اسلام ، خواهد داشت.
وی در ادامه به تشریح برنامه های این اجلاس شامل برنامه های جانبی که طی روزهای نهم تا 16 تیر ماه آتی و برنامه محوری و اصلی روزهای 11 تا 13 تیرماه با حضور 400 میهمان خارجی و 230 شبکه بین المللی برگزار می شود ، پرداخت.
جانشین دبیر و مسئول ستاد دبیرخانه " مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام " افزود :  نمایشگاه بازار فیلم اسلامی و نیز نمایشگاه فنی با حضور 120 کمپانی برپا می شود و جشنواره فیلم های اسلامی از دیگر برنامه های مهم این اجلاس جهانی خواهد بود و فرصتی استثنایی برای معرفی ظرفیتهای معنوی، علمی، گردشگری، تاریخی، مذهبی و اقتصادی مشهد تلقی و در این فرصت مشهدالرضا(ع) به جهانیان معرفی می شود.
لهراسب بهمن پور با بیان اینکه تاکنون 483 اثر تلویزیونی و 93 اثر رادیویی در قالب‌های فیلم، مستند، گزارش‌های خبری و برنامه‌های ترکیبی با موضوعاتی همچون جهان اسلام، وحدت اسلامی، استکبار جهانی و صهیونیست، دفاع از ملت‌های مظلوم و جبهه مقاومت به دبیرخانه اجلاس رسیده است گفت : هنوز امکان ارسال آثارعلاقمندان به دبیرخانه اجلاس فراهم است.
گفتنی است: نهمین اجلاس مجموع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با حضور شبکه های رادیویی و تلویزیونی، رسانه های مجازی و موسسه های تولیدی اسلامی در پایتخت فرهنگی جهان اسلام مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار