نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی شب قدر را فرصتی برای انتخاب راه صحیح زندگی دانست و گفت: اصل عبادت در این شب، فکر کردن برای تصمیم گیری و انتخاب راه زندگی است.
کد خبر: ۴۴۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 18 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی در مراسم احیاء شب قدر در مهدیه مشهد افزود: عبادت اصلی در شب قدر به حجم نماز و دعا نیست بلکه در این شبها باید تصمیم بگیریم که از گناهان توبه کنیم و در راه مستقیم پروردگار و در خط دین و تقوا حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه شبهای قدر باید تصمیم بگیریم از آن چه که خدا امر کرده پیروی کنیم، افزود: اگر راه زندگی ما در خط تقوا و دین الهی باشد نگرانی ها دور می شود و خداوند متعال نیز وسایل رسیدن به هدف را فراهم می کند.
وی ادامه داد: ریشه همه عقب افتادگی های ما گناه کردن و گمان بد به خدا بوده است و گمان می کنیم می شود راه صد ساله را در یک شب پیمود.
آیت الله علم الهدی زندگی آرام را در سایه تقوا و بندگی خدا دانست و افزود: در سایه پول، درآمدهای کلان و زد و بند های پر بحران، زندگی آرام نیست.
وی اظهار کرد: جوانان که پهنه عظیمی از زندگی را در مقابل خود دارند بهتر می توانند از شبهای قدر استفاده کنند و بهترین تصمیم ها را برای ادامه زندگی خود اتخاذ کنند و خدا نیز آن را مقدر می کند.
وی گفت: بنای کارهای خدا بر اعمال زور و اجبار نیست که انسانها را بطور غیر عادی و از راههای غیبی و غیر مرئی به جایی برساند بلکه بنای خدا بر این است اگر انسان در شبهای قدر از گناهان گذشته خود توبه کند، اسباب و وسایل سعادت را فراهم کند تا بتواند آینده اش را در عبودیت خدا بسازد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: شب قدر برای کسی است که خدا و معاد را باور دارد و سعادت و خوشبختی خود را در پیروی از امیال شیطانی نمی بیند و کسانی که به فکر تحول و عوض شدن نیستند چیزی در شبهای قدر نصیبشان نمی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار