همزمان با اول تیرماه سالروز تولد و چهاردهم تیرماه اولین سالگرد درگذشت عباس کیارستمی آثار این سینماگر بین‌المللی در سینماهای هنر و تجربه اکران می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 20 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از ماهنامه بارثاوا،بر این اساس روز پنجشنبه اول خرداد «کپی برابر اصل» در ساعت  23 در خانه هنرمندان، «لباسی برای عروسی» و «مسافر» ساعت  19 در موزه سینما به نمایش درمی‌آید.

همچنین در همین روز سالن سوره اصفهان ساعت 21 «لباسی برای عروسی» و «مسافر»، هنر و تجربه شیراز ساعت 19 «کپی برابر اصل» و سینما هنر و تجربه بابل در ساعت 15 «کپی برابر اصل» را نمایش می‌دهند.

روز چهارشنبه  14 تیرماه و همزمان با اولین سالگرد درگذشت عباس کیارستمی «لباسی برای عروسی» و «مسافر» ساعت 21  در خانه هنرمندان، «کپی برابر اصل» ساعت  19 در موزه سینما و در سینماهای هنر و تجربه در سایر شهرها «لباسی برای عروسی» و «مسافر» ساعت 19  در سینما هویزه مشهد، «کپی برابر اصل» ساعت  21 در سوره اصفهان و «لباسی برای عروسی» و «مسافر» در ساعت 15 در سینما هنر و تجربه بابل نمایش داده می‌شود.

علاوه بر این سینما تماشاخانه و سینمای هنر و تجربه در کرمان که همزمان با زادروز عباس کیارستمی افتتاح می‌شود در روز 14 تیرماه در دو سئانس جداگانه به اکران آثاری از این فیلمساز ارزشمند اختصاص می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار