مسئول بسیج دانشجویی خوزستان از برگزاری دوره طرح ولایت با حضور ۲۰۰ دانشجوی برتر بسیجی دانشگاه‌های استان از ۲۱ تیرماه در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 28 June 2017
به گزارش تابناک : بهمن شهریاری اظهار کرد: دوره طرح ولایت استانی از ۲۱ تیرماه در مشهد آغاز می‌شود و ۲۰۰ نفر از برترین‌ دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های خوزستان در آن شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: این دانشجویان پس از چندین ماه شرکت در مصاحبه‌های مختلف و از بین جمعیتی حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ دانشجو انتخاب شده‌اند. دوره آموزشی طی ۱۰ روز و در بخش‌های معرفتی، بصیرتی، تربیتی و تشکیلاتی برگزار می‌شود.

شهریاری با بیان اینکه برگزاری این دوره کاری تربیتی و خروجی آن تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است، گفت: نیروی تراز انقلاب اسلامی یعنی فردی که برای انقلاب اسلامی حرف بزند، فکر کند و این آموزه‌ها را در دانشگاه‌ها پیاده کند.

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان عنوان کرد: خوزستان تنها استانی است که علاوه بر شرکت در دوره ولایت استانی، خود هم دوره‌های تربیتی و معرفتی را برگزار می‌کند.

شهریاری ادامه داد: دانشگاه شهید چمران اهواز با دوره الصافات در سال ششم، دانشگاه‌ علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با دوره بشارت در سال چهارم، دانشگاه آزاد اسلامی با دوره شهید علم‌الهدی و دانشگاه پیام نور با دوره حکمت مطهر در راستای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: در این دوره‌ها سه شیوه ارائه آموزش‌ها شامل عمومی، تشکیلاتی و همایشی که تبیین سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است، تدوین شده است.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار