دبیر شورای عالی امنیت ملی؛
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: وحدت در امت اسلام، روزنه‌های نفوذ دشمنان اسلام را مسدود می‌کند.
کد خبر: ۴۵۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴ 02 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،دریادار علی شمخانی در حاشیه نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در گفت‌وگوی اختصاصی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران الگوی خوبی در مسیر وحدت میان کشورهای اسلامی بوده و با گسترده‌تر شدن این وحدت میان جوامع اسلامی روزنه‌های نفوذ دشمنان را بسته می‌شود.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها یکی از عناصر بسیار مؤثر و تأثیرگذار در مسیر  وحدت و یکپارچگی ملت‌های اسلامی به شمار می‌روند، افزود: رسانه‌های اسلامی نقش ویژه‌ای در راستای حفظ و تقویت این وحدت و مقابله با رسانه‌های دشمنان ایفا می‌کنند.
دبیر شواری عالی امنیت ملی با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت امام رضا(ع) و مدیریت عالمانه مقام معظم رهبری امن‌ترین کشور در خاورمیانه و جهان است، خاطرنشان کرد: دشمنان به خود جرأت نفوذ و گستاخی نمی‌دهند و هر اقدام کوچک آن‌ها با پاسخ کوبنده ما همراه خواهد بود، یک نمونه آن پاسخ موشکی به ترقه بازی‌های تروریست‌ها بود.
شمخانی گفت: رسانه‌های اسلامی نقش ویژه‌ای در بیداری و اتحاد میان ملت‌ها و نافرجامی اهداف شوم رسانه‌های حامی دشمنان ضد اسلام دارد.
لازم به یادآوری است: نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با حضور 600 مهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور در تاریخ  دهم تیرماه در  شهر مشهد مقدس گشایش یافت و تا 14 تیر ماه نیز ادامه خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار