کد خبر: ۴۶۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 19 July 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛مدیر نظارت بر مواد غذایی وبهداشتی شبکه بهداشت شهرستان یزد گفت :   مدیر عامل یک واحد بسته بندی  سبزیجات که به دلیل جعل علامت وزارت بهداشت روی محصولات خود و با توجه به عدم اعتبار پروانه ساخت و استفاده از لوگوی سازمان غذا و دارو به صورت غیر مجاز شده بود باشکایت شهروندان وپیگیری  شبکه بهداشت شهرستان یزد  به دادگستری معرفی و به یکسال حبس محکوم  وواحد وی تعطیل شد.

رضا مورکیان افزود : واحدهای تولیدی در صورتی مجاز به فعالیت و استفاده از شماره پروانه بهداشتی ساخت و لوگوی سازمان غذا ودارو می باشند که پروانه آنها دارای اعتبار باشد در غیر اینصورت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی یکماه قبل از انقضا پروانه ساخت باید نسبت به درخواست و تکمیل مدارک جهت تمدید پروانه اقدام کنند و در صورت عدم تایید ملزم به جمع آوری محصولات در سطح عرضه می باشند.

مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی یزد با  توجه به راه اندازی سامانه استعلام پیامکی پروانه های بهداشتی در استان یزد گفت: شهروندان می توانند در خصوص محصولات مواد غذایی وبهداشتی تولیدی در استان یزد که با کد 35 شروع می شود با استفاده از سامانه 100025350007 نسبت به صحت و سقم پروانه های بهداشتی با ارسال شماره پروانه ساخت با فرمت 35/12345 به سامانه مذکور توسط پیامک اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار