رئیس مرکز تحقیقات صرع دانشگاه مونستر آلمان گفت: به‌زودی یک مرکز درمان سرطان در بیمارستان رضوی مشهد احداث می‌شود.
کد خبر: ۴۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 11 June 2015
پروفسور علی گرجی در نخستین کنگره سرطان بیمارستان رضوی در سالن اجتماعات بیمارستان رضوی، اظهار داشت: به‌زودی یک مرکز درمان سرطان در بیمارستان رضوی مشهد احداث می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات صرع دانشگاه مونستر آلمان با بیان اینکه بیمارستان رضوی دارای پتانسیل‌های بسیار بالایی است گفت: در این چند ماه اخیر ایده‌های مختلف را جمع آوری کرده‌ایم و هم اکنون در حال تلاش برای ایجاد یک مرکز درمان بیمارهای سرطانی هستیم.

وی افزود: ما همواره به دنبال ایجاد سیستم‌های نوین برای درمان موثر و سریع هموطنان هستیم و در تلاش هستیم تا بتوانیم با ایجاد شرایطی تمامی درمان‌های پیشرفته جهان را در این بیمارستان ارائه دهیم.

گرجی هدف اصلی از برگزاری این کنگره را جمع‌آوری تمامی متخصصان و صاحب نظران سرطان در کنار یکدیگر عنوان کرد و تاکید داشت: برای راه اندازی این مرکز به تمامی نظرات کارشناسان نیازمند هستیم.

رئیس مرکز تحقیقات صرع دانشگاه مونستر آلمان بیان داشت: این طرح ملی است و قطعا اگر همه با هم متحد و هم نظر شویم خواهیم توانست تا کمی از شدت این معضل در کشور بکاهیم.

وی در پایان با ابراز امیدواری از برگزاری نخستین کنگره سرطان بیمارستان رضوی تاکید داشت: امید است تا تمامی متخصصان و کارشناسان این حوزه بتوانند از مطالب مفیدی که در این کنگره بیان می‌شود نهایت استفاده را ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار