مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان در دوره اصلاحات با انتشار بیانیه‌ای از نامزدی شهرداری مشهد انصراف داد.
کد خبر: ۴۷۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 31 July 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، معصومه ریاحی که در روزهای گذشته به عنوان یکی از 22 نامزد نهایی انتخاب شهردار مشهد از طرف منتخبان دوره پنجم شورای شهر  معرفی شده بود، با برشمردن دلایلی از جمله جلوگیری از فوت وقت و باز شدن هر چه بیشتر فضا برای تصمیم‌گیری منطقی‌تر اعضای شورا و مهیا کردن فرصت مناسب برای به کار بستن تجربه‌ها از نامزدی این دوره به نفع دیگر کاندیداها انصراف داد. 

متن کامل بیانیه خانم ریاحی ، به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
حمد و سپاس فراوان مخصوص پروردگاریست که سرنوشت مردم را در گرو عزم و اراده آنها در تغییر احوال خود مقدر نمود. 
منتخب شریف و معزز مردم نجیب و آگاه مشهد: اطمینان دارم دغدغه ویژه‌ای نسبت به انتخاب شهردار شهر بهشت، شهر حضرت علی‌ابن‌موسی الرضا(ع) دارید و آگاه هستید انتخاب شهرداری اصلح، پاکدست، توانمند و کارآمد تلاش ویژه روزهای پیش روی شماست که با انتخابی مبارک به روند انتخابات که یکی از ارکان مردم‌سالاری دینی است؛ مهر بشارت برای روزهای آرامش و پویایی شهر را خواهید زد.
ضمن تشکر و قدردانی از عزیزان منتخبی که اینجانب را به عنوان نامزد شهرداری معرفی نمودند، به منظور جلوگیری از فوت وقت و باز شدن هر چه بیشتر فضا برای تصمیم‌گیری منطقی‌تر آن شورای محترم و مهیا نمودن فرصت مناسب برای به کار بستن تجربه‌ها و همگرایی بیشتر جهت رساندن مشهدالرضا(ع) به جایگاه رفیع و واقعی خود، بدین وسیله انصراف خود را از کاندیداتوری شهرداری اعلام می‌نمایم و امروز انصراف خود را فتح بابی برای شروع فعالیتهای عمیق‌تر و گسترده‌تر میان فعالان اجتماعی و سیاسی در جهت تحقق مطالبات جامعه مدنی حول محور کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی با تعمیق مسائل فرهنگی در شهر می‌دانم. امید دارم مسیری که اکنون باز شده پس از انتخاب شهردار محترم همچنان ادامه داشته باشد و با توجه بیشتر به انتخاب و انتصاب مدیران لایق جمعیت زنان، فارغ از نگاه جنسیتی و جوانان کارآمد، زمینه‌های تحقق مطالبات مردم را بیشتر فراهم نمایید.
ما فاتحان قلعه‌های فخر تاریخیم، شاهدان شهرهای شوکت هر قرن. قصه‌های بیشه‌ی انبوه، پشتش کوه، پایش نهر. قصه‌های دست گرم دوست در شبهای امید شهر.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار