در پی اعلان لیست منتخبین شهرداری مشهد؛
بعد از چند ماه جنجال برای انتخاب شهرداری مشهد، لیست شش نفری برای این جایگاه در رسانه ها منتشر شد اما این لیست حضور افرادی را به خود میبیند که شاید هیچگاه پایشان برای مدیریت از دانشگاه بیرون نگذاشته ولی این روزها به مدد قدرت لابی گری سودای شهرداری در سر دارند.
کد خبر: ۴۷۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 01 August 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ بعد از ماه ها جار و جنجال برای انتخاب کاندیدای شهرداری مشهد، لیست شش نفری برای این جایگاه که مورد نظر شورای شهر پنجم است در رسانه ها منتشر شد اما شاید این لیست علامت سوال بزرگی در مقابل خود داشته باشد زیرا در میان گزینه ها، افرادی حضور دارند که شاید هیچگاه پایشان برای مدیریت از دانشگاه ها بیرون گذاشته نشده است ولی این روزها به مدد قدرت لابی گری سودای شهرداری در سر دارند. 

عضو بودن در حزب و دسته اولویت این روزهای اصلاح طلبان مشهد است؛ از آنجایی که نگاه سیاسی همواره محکوم به شکست بوده و در گذشته تاوان این گونه دیدگاه ها داده شده است اما باز هم آزمون و خطا انتظار مشهدیان را می کشد. نداشتن تجربه و عدم این نا آشنایی تا جایی ادامه دارد که حتی ویکی پدیا نام حسین انصاری را نمی شناسد و امروزه وی قصد حضور در شهرداری پایتخت معنوی ایران را دارد. این گونه حضورهای جدی افراد بی تجربه، تنها این علامت سوال را با خود به همراه دارد که منتخبین شورای شهر، با وعده های مختلف بر کرسی نمایندگی نشستند اما چگونه در آینده، مقابل مدیریت های نپخته را خواهند گرفت؟ آیا در آینده در مقابل این نپختگی می ایستند یا همچنان بنا به مدد لابی گری از شهردار بدون تجربه حمایت خواهند کرد و به شورایی برای شهرداری تبدیل می شوند؟

از آنجایی که اولویت هایی اعم از توانمندی، سابقه و برنامه مدون از موضوعاتی بوده که شورای منتخب در ماه گذشت به عنوان ویژگی شهردار منتخب به رسانه ها اعلام کرده و وقت بسیاری برای جمع آوری مختصات شهردار منتخب صرف کردند. حال این سوال پیش می آید آیا اخبار رسیده چند ماه گذشته از جلسات غیر رسمی شورا اشتباه به دست اصحاب رسانه رسانده می شده یا قدرت لابی از اولویت های شهردار برتر، قوی تر است؟

لازم به توضیح است وحید قربانی، حمیدرضا مسعودی، غلامرضا انصاری،  قاسم تقی زاده خامسی،  حسین انصاری و محمدرضا کلایی شش کاندید منتخب برای تصدی شهرداری مشهد هستند


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Canada
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
تابناک جان ...من فقط نفر اول که وحید قربانی هست را میگم...وحید قربانی بی تجربه است؟ ...خخخخ ..کسی که مدیر کل امور عمرانی روستایی کل استان خراسان رضوی است..رشته اش هم عمران است.حتما آن صولت جان از نظر شما بسیار باتجربه است که در عمرش یک کار عمرانی نکرده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار