استاندار خراسان رضوی در دیدار با خادمان مجمع جهانی رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: در پانزدهیمن جشنواره امام رضا(ع) شاهد رشد چشم گیری در همه برنامه ها بودیم به شکلی که در برنامه های جاری نسبت به سال گذشته با رشد 80 درصدی مواجه شدیم.
کد خبر: ۴۷۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 02 August 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان  شب گذشته در دیدار با خادمان مجمع جهانی رضوی اظهار داشت: جهان پرخشونت امروزی نیاز مبرمی به الطاف الهی فرهنگ رضوی دارد.
استاندار خراسان رضوی ضمن تبریک ولادت حضرت رضا(ع) خطاب به خادمان رضوی ساکن خارج از کشور گفت: این جمع کاملا صمیمی و زلال بوده که از اقصی نقاط جهان صادقانه دیده به بارگاه حضرت دوخته اند و برای رضای خداوند پیامبر و آل پیامبر گام بر می دارند.
وی با تقدیر از تمامی مدیران گذشته و حال بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: هرکسی که دل در گروی حضرت رضا(ع) داشته و دارد با اخلاص به میدان عمل آمده و برای ترویج فرهنگ رضوی که برگرفته از سیره ناب حضرت محمد(ص) است تلاش می کند.
رشیدیان با اشاره به گسترش خشونت و جنگ طلبی در دنیای امروز تصریح کرد: بنیاد فرهنگی و هنری مام رضا(ع) در همتی بلند و نگاهی روشن گرانه در راستای زدودن زنگار های کج فهمی از سیمای اسلام عزیز که این روز ها با حرکت های گروه های تکفیری خدشه دار شده گام برداشته و  گسترش فرهنگ رضوی با محوریت تولید خالص و سیره پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) و گسترش روش و منش امام رضا(ع) که مبتنی بر علم و اگاهی بوده در دستور کار قرار داده است.
استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: حرکت روشن گرانه سفیران فرهنگ رضوی که در بستر فعالیت های هنرمندانه در این حوزه حرکت می کنند کاملا به چشم می خورد؛ در پانزدهیمن جشنواره امام رضا(ع) شاهد رشد چشم گیری در همه برنامه ها بودیم به شکلی که در برنامه های جاری نسبت به سال گذشته با رشد 80 درصدی مواجه شدیم و از حیث آثار رسیده به دبیرخانه رشد 87 را شاهد بودیم.
وی تصریح کرد: امیدواریم این حرکت شما که بر راستای حرکت انبیا و اولیا در جهت گسترش ارزش های الهی و برای پاسخ به نیازهای جامعه انسانی و سیراب کردن انها از دریای ژرف اندیشه است در طول سال با ایجاد ساختار برای حفظ تعامل و ارتباط بین ستاد بنیاد و شما عزیزان در اقصی نقاط دنیا شکل اجرایی و گسترده تری را به خود بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار