مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی وبین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: با گذشت از موانع و مسائل قانونی پدیده و انتصاب زارع صفت به عنوان رئیس هیأت مدیره پدیده شاندیز، پدیده به دوران شکوفایی خود نزدیک شده وآینده خوبی در انتظار مجموعه خواهد بود.
کد خبر: ۴۷۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 08 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از سایت اخبارپدیده،رسولیان در حاشیه بازدید زارع صفت از مجموعه پدیده شاندیز با اشاره به اینکه در مجموعه پدیده از مسیری سخت و دشوار با پیچیدگی های فراوان عبور کردیم، گفت: عبور از مشکلات و موانع قانونی در هتل پدیده، المان، محیط زیست، شورای عالی بورس، راه وشهرسازی، شهرداری، جهاد کشاورزی و...موید همین مطلب است وگواه طی شدن مسیر شکوفایی دوباره پدیده در کشور است.
وی افزود: مجوز اتاق معاملات اتی سی پدیده یکی از فعالیت های بی سابقه در کشور بود که خوشبختانه با پیگیری های فراوان انجام شده از سوی وزیر محترم کشور،ستاد تدبیر وبه ویژه دفاع مقام استاندار خراسان رضوی در صحن علنی مجلس، این مهم محقق شد.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی وبین الملل استانداری خراسان رضوی همچنین تشکیل کنسرسیوم بانکی در جهت کمک به پیشبرد اهداف عالی پدیده را یکی دیگر از اقدامات بی نظیر در کشور عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با پیگیری و جدیت تمام اعتبار 500میلیارد تومان از محل بانک های عامل با عنوان کنسرسیوم بانکی پدیده مصوب شده است و تاکنون 90میلیارد تومان از این اعتبار واریز شده است.
وی در پاسخ به اینکه چرا عملیات عمرانی آپارتمان های میان مرتبه در اولویت ساخت وساز قرار گرفته است، افزود: آپارتمان های میان مرتبه و مرکز تجاری بنا به نظر ستاد تدبیر و میزان 
بهره وری پروژه ها در دستور کار قرار گرفته است.ضمن اینکه عملیات عمرانی آپارتمان های میان مرتبه آغاز و در آینده نزدیک با برگزاری مناقصه وانتخاب پیمانکار عملیات عمرانی مرکز تجاری نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
رسولیان خاطر نشان کرد: هم اکنون نیازمند مدیریت کارآمد، تامین منابع وسرمایه گذار هستیم.
وی ادامه داد: مهم ترین هدف کنونی پدیده، مشارکت سهامداران در تصمیم سازی ها وآینده شرکت است.
وی با بیان اینکه سهامداران نیز با طی شدن مسیر قانونی حل موانع و مشکلات حاصل می شود، افزود: حفظ و پشتیبانی منافع سهامداران وجذب مشارکت سهامداران در دستور کار پیش روی پدیده قرار می گیرد.
وی با تاکید بر کارنامه وسابقه موفق زارع صفت وانتصاب وی به عنوان رئیس هیأت مدیره پدیده شاندیز عنوان کرد: به طور قطع زارع صفت با وجود ارتباطات موفق و کارآمدی که در سطح ملی واستانی دارد می تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف پدیده داشته باشد وآینده خوشایندی در انتظار مجموعه پدیده خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار