فرمانده سابق نیروی انتظامی خراسان رضوی:
فرمانده سابق نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: نگاه ناجا در امر تامین نظم و امنیت در کل کشور یکسان بوده، اما این نگاه به خراسان رضوی ویژه‌تر بوده و برای امنیت و نظم شهر و استان و امام رضا(ع) باید تلاشی ویژه بشود.
کد خبر: ۴۷۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹ 14 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،سردار بهمن امیری‌مقدم در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی، اظهار داشت: از امام رضا(ع) ممنون و سپاسگزار هستم که من لایق را لایق نوکری دانستند و هیچ گزارشی نمی‌خواهم ارائه بدهم، زیرا گزارشی برای ارائه دادن ندارم و شرمنده امام رضا(ع) هستم.
وی افزود: در این مدت ذره‌ای ناامنی در خراسان رضوی مشاهده نشد و هرگاه که خبری مبنی بر تجاوز، سرقت، اشرار، مواد مخدر و غیره دریافت می‌شد بلافاصله خادمان سبزپوش مردم اقدام به دستگیری متهمان می‌کردند.
فرمانده سابق نیروی انتظامی خراسان رضوی درباره آخرین ماموریت کاری‌اش، گفت: آخرین مورد آن هم مربوط به دستگیری یک گروه متجاوز و زورگیر بود که در ایام دهه کرامت شناسایی و دستگیر شدند و تمام موفقیت‌های حاصله و به‌دست آمده را ثمره لطف الهی، عنایات خاص امام رضا(ع) و دعای خیر زائران و مجاوران امام هشتم(ع) می‌دانم.
امیری‌مقدم با اشاره به اینکه نگاه ناجا به کل کشور یکسان بوده، اما این نگاه به خراسان رضوی ویژه‌تر بوده است، تصریح کرد: برای امنیت و نظم شهر و استان و امام رضا(ع) باید تلاشی ویژه بشود و معتقدم که مسئولان فعال در خراسان رضوی باید قدران و شاکر آن باشند که توفیقی نصیبشان حاصل شده که در شهر و استان امام رضا(ع) خادم مردم باشند.
وی تاکید کرد: دل‌کندن از امام رضا(ع) برایم سخت بود و تنها غصه من پس از ۶ سال خدمت جدایی از امام رضا(ع) بود و از همه زائران و مجاوران امام مهربانی‌ها درخواست دارم در محضر امام رضا(ع) دعاگویمان باشند.
فرمانده سابق نیروی انتظامی خراسان رضوی ضمن حلالیت از مردم و مسئولان، خاطرنشان کرد: از مردم، مسئولان، علما، مراجع معظم تقلید، مدیران اجرایی، نماینده ولی فقیه، تولیت آستان قدس رضوی، سازمان‌ها و نهادها، NGOها و دیگر کسانی یاریگرمان در امر تامین امنیت بودند تقدیر و تشکر می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار