استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت:امنیت ایران اسلامی برترین امنیت جهان است و باید قدران این امنیت که حاصل تلاش شهدا و ایثارگران بوده باشیم.
کد خبر: ۴۷۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲ 14 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،علیرضا رشیدیان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی، اظهار داشت: این روزها دریافت خبر شهادت شهید حججی همه مردم را داغدار کرده و امیدواریم به‌زودی شاهد نابودی گروهک تروریستی داعش و دیگر زورگویان باشیم.
وی افزود: امنیت ایران اسلامی برترین امنیت جهان است و باید قدران این امنیت که حاصل تلاش شهدا و ایثارگران بوده باشیم.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اگر امنیت نباشد نگرانی به‌وجود می‌آید،خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ناجا فرمودند نیروی انتظامی باید صلابت کامل داشته باشند و الحمدلله این امنیت در تمامی حوزه‌ها برقرار است.
رشیدیان تصریح کرد: مقابله قاطع با اشرار از جمله اقدامات سریع و به‌موقع خادمان مردم در نیروی انتظامی بوده که آخرین مورد آن در حادثه تروریستی حرم مطهر امام راحل(ره) و ساختمان مجلس شورای اسلامی بوده است.
وی افزود: در خراسان رضوی موارد زیادی شاهد بودیم که با اقدام به‌موقع پلیس شاهد ناکامی دشمنان در اهداف شومشان بودیم و خراسان رضوی یکی از مهمترین مراکز اهداف دشمنان بوده است.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به مشکلات در حوزه‌های مالی و بانکی بیان کرد: با اقدام به‌موقع پلیس از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری شد و در تجمعات سیاسی انتخابات هم شاهد تدابیر خوب پلیس استان بودیم که هرگروه تنها به تشویق کاندیدای خود پرداخت و هیچگونه مشکلی هم ایجاد نشد.
رشیدیان گفت: نیروی انتظامی همراهی خوبی با تمامی دستگاه‌های دولتی داشته و یکی از بهترین همکاری‌های پلیس و دولت در دولت یازدهم در خراسان رضوی رقم خورد.
وی افزود: در حوزه مسائل قاچاق کالا و موادمخدر دغدغه‌های زیادی وجود دارد که این دغدغه‌ها با حضور به‌موقع پلیس و اقتدار بالای نیروی انتظامی این برطرف شده است.
استاندار خراسان رضوی در رابطه گسترش فعالیت‌های ناجا در مناطق حاشیه شهر، گفت: در مشهد بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار حاشیه‌نشین داریم و اقدام موثر پلیس در امر تامین نظم و امنیت این مناطق شایسته تقدیر است و از فرمانده ناجا درخواست توجه جدی را در این زمینه در استان خراسان رضوی داریم.
رشیدیان خاطر نشان کرد: خراسان رضوی ۵ مرز دارد و سالانه ۲.۵ زائر خارجی دارد و ۳۴۰ هزار نفر غیرایرانی در خراسان رضوی ساکن هستند و تامین امنیت اتباع و زائران غیرایرانی امام رضا(ع) جزو تاکیدات و توجهات ویژه بوده است‌.
وی با بیان اینکه در بحث حقوق شهروندی اقدامات شایسته‌ای انجام شده، تاکید کرد: اقدامات شایسته پلیس در کشور و استان در امر تامین نظم و امنیت شایسته تقدیر و این عملکرد در خراسان رضوی ستودنی  است .
وی  اظهارامیدواری کرد که در دوره مدیریتی جدید نیروی انتظامی در خراسان رضوی شاهد این افتخارات درخشان در امر تامین نظم و امنیت استان و رفاه و آرامش زائران و مجاوران امام رضا(ع) باشیم و خدمت در همه‌جا یک افتخار بزرگ بوده، اما این خدمت در خراسان رضوی توفیقی مضاعف و ویژه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار