نماینده گناباد:
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس گفت: فرودگاه گناباد در بودجه اصلی نیست بلکه در پیوست بودجه است که ۲ میلیارد تومان بودجه از محل پیوست به این فرودگاه در سال گذشته تحصیص یافته است.
کد خبر: ۴۷۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 15 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، حمید بنایی در حاشیه بازدید مدیرعامل فرودگاه‌های کشور از مراحل احداث فرودگاه گناباد اظهار داشت: از 26 سال پیش فرودگاه گناباد در محل فعلی جانمایی شده و ساخت آن شروع شده ولی تاکنون باند آن پیشرفت خوبی داشته و ترمینال آن در حال احداث است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 12 هزار دانشجو در گناباد در حال تحصیل هستند و با توجه به ثبت جهانی قنات قصبه در سال گذشته بیش از 40 هزار گردشگر داشته‌ایم که اینها خود ساخت فرودگاه گناباد را ضروری می‌سازد.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بیش از 50 فرودگاه در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد سه فرودگاه سوددهی دارند ولی گناباد با زیرساخت‌ها و مشارکت‌های صورت گرفته یکی از فرودگاه‌های سودده خواهد بود.

بنایی خاطرنشان کرد: فرودگاه گناباد در بودجه اصلی نیست بلکه در پیوست بودجه است که 2 میلیارد تومان بودجه از محل پیوست به این فرودگاه در سال گذشته تحصیص یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار