مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي استان خراسان رضوی از صدور 250 شناسنامه ایمنی براي واحد صنعتي مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتي استان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 15 August 2017
شناسنامه ايمني براي 250 واحد صنعتي صادر شد

به گزارش تابناک رضوی،مسعود مهدی زاده مقدم در بازديد از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی قوچان با اعلام اين خبر افزود: با اجراي طرح مميزي ايمني،‌واحدهاي در حال فعاليت مستقر در شهرک‌های صنعتي، تحت پوشش و مورد بازرسي فني قرار خواهند گرفتند و براي آنها شناسنامه ايمني HSEE صادر می شود. 
وي اظهار کرد: اين طرح يكي از برنامه هاي راهبردي سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتي ايران است كه از سال گذشته در دستور كار اين شركت قرار دارد و در شهرک‌های صنعتي کاویان و چناران به عنوان پايلوت اجرا شد و شهرک صنعتی توس در دستور کار قرار دارد. 
وی تاکید کرد: در تمامی واحدهای صنعتی ممیزی و بررسی سطح ایمنی آنها با هدف مدون کردن برنامه های HSEE  و نیز در جهت کاهش آسیب های احتمالی انجام می شود. 
مهدی زاده مقدم عنوان کرد: مسئولین حوزه HSEE این شرکت با حضور در واحدهای صنعتی مباحث مختلف ایرادات و اشکالات که در بروز حوادث نقش دارند و بخصوص حفظ محیط زیست را مورد بررسی و به واحدهای صنعتی منتقل می کنند.  
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تمامی هزینه های اجرای ممیزی این طرح بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی استان است که طبق برنامه انجام می شود. 
وی در پایان گفت: تمام واحدهای صنعتی و تولیدی در برابر خطرات مختلف آسیب پذیر هستند لکن لازم است قبل از بروز حادثه ابتدا نسبت به تامین لوازم اولیه اطفاء حریق، ایمن سازی واحد صنعتی و همچنین آموزش نیروهای انسانی به عنوان مهمترین عامل پیشگیری، اقدامات لازم صورت پذیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار