سرپرست حجاج ایرانی و ریاست سازمان حج و زیارت با دفاتر آیات عظام تقلید در مدینه منوره دیدار کردند.
کد خبر: ۴۷۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 15 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از روابط عمومی ستاد مدینه منوره در این دیدارها نمایندگان مراجع از از حسن تدبیر حجت الاسلام قاضی‌عسکر سرپرست حجاج ایرانی و تلاش های ریاست سازمان حج و زیارت که منجر به اجرایی شدن حج تمتع سالجاری شد، تشکر کرد.
 
در این دیدارها همگان بر آرامش حج سالجاری و وضعیت مطلوب برگزاری حج تا کنون صحه گذاشتند و از حضور ایرانیان در حج سالجاری ابراز خرسندی کردند.
 
سرپرست حجاج ایرانی و ریاست سازمان حج و زیارت در این دیدارها ضمن استماع نکات و نظرات نمایندگان مراجع به سوالات ایشان پاسخگویی داشتند.

سرپرست حجاج ایرانی از عملیاتی شدن٩۵ درصدی تفاهم نامه حج سالجاری تا کنون خبر داد و صدور ویزای حجاج را بصورت الکترونیکی از الطاف خداوند خواند که بدون هیچ مشکلی ویزای زائرین بهتر از سالهای قبل صادر گردید.

ریاست سازمان حج و زیارت در این دیدارها اشاره نمود: الحمد الله بیش از ٨۵ هزار ویزای زائرین ایرانی تا امروز صادر شده است .

محمدی گفت : با تلاش های صورت گرفته در حج امسال زائرین در سرزمین عرفات از چادر های مرتفع و داری کولر گازی بهره مند خواهند بود.

ریاست سازمان حج و زیارت افزود: زائرین ایرانی در حج سالجاری طبق برنامه زمانبندی از ساعت ۱۰:٣۰ برای رمی جمرات مراجعه خواهند کرد که اعزام کاروان ها از ٩ مکتب برای رمی جمرات برنامه ریزی شده  و ذبح برای حجاج نیز بر اساس همین برنامه صورت خواهد گرفت.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت کلی خدمت رسانی به زائرین مطلوب است و هیچ حادثه ای هم نداشته ایم و زایرین در کمال سلامت بسر می برند و با توجه به نشر اخبار مختلف در شبکه های اجتماعی در خصوص وضعیت سلامت زائرین اعلام می شود، زائرین محترم و خانواده های ایشان اخبار رسمی را فقط از سایت و کانال رسمی سازمان حج و زیارت دنبال کنند.

لازم بذکر است سرپرست حجاج ایرانی و ریاست سازمان حج و زیارت صبح امروز سه شنبه ٢۴ مردادماه در دفتر آیات عظام مکارم شیرازی، سیستانی، حکیم، وحید خراسانی، فیاضی، نوری همدانی، سبحانی، صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی، حسینی حائری، شاهرودی و جوادی آملی حضور پیدا کردند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار