یک مقام مسوول در بانک شهر وعده داد:
رئیس سرپرستی منطقه یک بانک شهر از راه اندازی خودپرداز بانک شهر برای دومین سال پیاپی در کربلا و نیز صدور کارت هدیه با موبایل خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 28 August 2017
به گزارش تابناک رضوی محمدرضا صبوری صبح امروز در نشست خبری ویژه ای در مشهد افزود: بانک شهر این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا در هر زمان  بتوانند از طریق پیشخوان‌های شهرنت افتتاح حساب کرده و اقدام به سرمایه گذاری کنند. به گفته محمد رضا صبوری واگذاری چک در پیشخوان‌های بانک شهر و خدمت نوین ”شهرنت وی” از جمله مهم‌ترین و جدیدترین خدمات بانک محسوب می‌شود
وی افزود :یکی دیگر از  خدمات جدید بانک شهر خرید کارت هدیه از طریق تلفن همراه است  که مشتری می توانذ از راه دور با هر طرح و لگویی درخواست کارت هدیه کرده و با ارایه بارکد از دستگاه پیشخوان تحویل بگیرد..
وی اظهار داشت: بانک شهر با  انجام سرمایه گذاری در  زیربناهای شهری  اعتماد مردم را جلب کرده است . به گفته وی اعتماد مردم به بانک شهر سبب خدمات رسانی منظم و ایمن به مشتریان شده تا مقصد سرمایه گذاری بسیاری از شهروندان بانک شهر باشد. صبوری از ایجاد دستگاه های صراف در فرودگاه ها خبر داد و افزود این کار فقط برای خدمت رسانی به مسافران است که از طریق دستگاه  می توانند بدون واسطه پول را چنج  کنند. صبوری از نصب این دستگاه ها در فرودگاه امام ، مشهد و تبریز  خبر داد و عنوان کرد که این دستگاه به زودی در حرم مطهر هم نصب می شود.
رئیس سرپرستی منطقه یک بانک شهر گفت: سال گذشته در کربلا 24 دستگاه خودپرداز در ورودی شهر کربلا مستقر شد که پرداخت دینار ، شارژ ایرانسل ،همراه اول و تالیا را از خدمات این خودپرداز میتوان برشمرد. .
وی افزود امسال نیز به مدت 2 ماه از اول ماه محرم دستگاه ها در کربلا مستقر شده  و آماده خدمات رسانی به زایران هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار