شورای شهر مشهد خواستار شد؛
نائب رئیس شورای شهر مشهد در نطق پیش از دستور خود از وزیر کشور خواست تا در روند صدور حکم تقی‌زاده خامسی، شهردار منتخب اعضای شورای پنجم، تسریع کند.
کد خبر: ۴۸۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 04 September 2017

















به گزارش تابناک رضوی؛ حمیدرضا موحدی‌زاده، صبح امروز درنطق پیش دستور دومین جلسه علنی شورای شهر انتخابات 29 اردیبهشت را نشانه هوشمندی مردم دانست و اظهار داشت: مردم نشان دادند که تغییرات مدنظر خود را از طریق صندوق‌های رأی و نهادهای اجتماعی و مدنی پیگیری کنند.

وی پیروزی لیست امید را در مشهد نشانه هوشمندی، نجابت و آینده نگری مردم مشهد دانست و گفت: مشهد ویژگی‌های منحصر به فرد تاریخی و اجتماعی و فرهنگی دارد که آن را تبدیل به شهری با مزیت‌های نسبی و فرصت‌های خاص کرده است.

نائب رئیس شورای شهر مشهد گفت: مشهد شهر فرصت‌هایی برای زیارت، سیاحت، سرمایه‌گذاری، آبادانی، ساخت و ساز، تجارت، گفت وگو، تحصیل، تحقیق، تفریحات سالم و نشاط آور و تأمین کننده سایر نیازهای زندگی انسان فرهنگی وشهرنشین دارد.

وی در ادامه نطق خود به جایگاه قانونی شورا اشاره کرد و ادامه داد: اولین وظیفه شورای شهر پس از تحلیف و رسمیت یافتن انتخاب شهردار به مدت 4 سال است و این مهم را شورای پنجم در یک روند بدیع، شفاف و دموکراتیک انجام داد.

موحدی‌زاده با اشاره به تشکیل یک هزار و 440 نفر ساعت جلسه اعضای شورا، تعیین شاخص‌ها و معیارهای معرفی شهردار و نشست‌های مشورتی با نخبگان مدیریت شهری و احزاب و نهادهای مدنی، ادامه داد: انتخاب تقی‌زاده خامسی به عنوان شهردار جدید از سوی شورای شهر نشان از دوراندیشی، تأکید برکارآمدی و مدیریت تخصصی و شهری، پاکدستی، اصلاح‌طلبی، برنامه‌محوری و تعامل دوسویه اعضای شورای شهر و لیست امید دارد.

وی برخی توانمندی‌های شهردار آینده مشهد را برشمرد و از وزیر کشور خواست در روند صدور حکم تقی‌زاده تسریع کند.

موحدی‌زاده افزود: انتظار می‌رود برای تحقق خواسه‌های مردم و جلب رضایت آنها مسئولین عالی دولت، وزارتخانه‌ها، آستان قدس رضوی، دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های حکومتی شهردار محترم مشهد را در راستای فعالیت خود یاری کنند.
منبع؛ فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار