معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: جشنهای روز ملی سینما در کشور امسال به مناسبت رویداد مشهد پایتختی فرهنگی جهان اسلام، از خراسان رضوی و مشهدالرضا آغاز می شود.
کد خبر: ۴۹۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 06 September 2017
به گزارش تابناک : افشین تحفه گر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مراسم آغاز این جشنهای روز 19 شهریور جاری با حضور رئیس سازمان سینمایی، مدیران و نیز جمعی از ستاره های سینما برگزار می شود.
وی در ادامه همچنین گفت: بازدید از پردیس 11 سالنه سینمایی در دست ساخت مشهد از جمله برنامه های این جشن است.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: نشان مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام نیز طی این مراسم به سه پیشکسوت سینمایی خراسان اهدا می شود. قدردانی از سینماگران و هنرمندان خراسانی و تولید و ارائه تیزری از تاریخ سینمای خراسان هم دیگر برنامه ها است.
وی ادامه داد: داریوش ارجمند، رضا کیانیان، فریدون جیرانی، آناهیتا نعمتی، حامد بهداد، سعید سهیلی، ستاره اسکندری و احمدرضا درویش از جمله هنرمندان حاضر در جشن روز ملی سینما در مشهد هستند.
او گفت: همچنین در حاشیه این جشن ساخت فیلم سینمایی 'زنی با گرگهای می دود' با مضمون دفاع مقدس توسط امیراطهر سهیلی کارگردان جوان خراسانی در مشهد کلید می خورد.
وی در ادامه از اعزام 14 هنرمند جوان خراسان رضوی به جشنواره ملی هنرهای تجسمی در کرمان خبر و ادامه داد: این هنرمندان در رشته های کاریکاتور، طراحی، نقاشی، عکاسی، نگارگری و مجسمه سازی در این جشنواره شرکت کرده اند.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار