رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فقط 20 درصد از بودجه شهرداری این شهر در نیمه نخست سال جاری محقق شده است.
کد خبر: ۵۰۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 26 September 2017
به گزارش تابناک : بتول گندمی روز سه شنبه در نشست بررسی مشکلات مراکز درمان اعتیاد در مشهد افزود: بودجه امسال شهرداری مشهد 29 هزار میلیارد ریال است که 11 هزار و 500 میلیارد ریال از این مبلغ بودجه جاری است.
وی بیان کرد: در نیمه نخست امسال درآمد شهرداری پنج هزار و 910 میلیارد ریال و هزینه های جاری آن پنج هزار و 560 میلیارد ریال بود.
وی با اشاره به تحقق 20 درصدی بودجه شهرداری در نیمه نخست سال جاری گفت: در شهرداری مشهد با فاجعه روبرو هستیم و 15 هزار میلیارد ریال بدهی به پیمانکاران وجود دارد.
گندمی ادامه داد: در حوزه فرهنگی نیز برای 92 درصد اعتبارات فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برنامه ریزی شده و تنها برای هشت درصد بودجه فرهنگی می توانیم برنامه ریزی کنیم.
وی افزود: همچنین 30 هزار میلیارد ریال در حوزه اقتصادی پیش بینی درآمد شده که تاکنون پنج درصد آن محقق شده است.
وی اظهار کرد: در حد توان برای رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی شهر مشهد به ویژه اعتیاد تلاش و همکاری لازم با نهادهای مرتبط خواهیم داشت.

* ضرورت توجه به حوزه مبارزه با اعتیاد
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این نشست گفت: با توجه به ضرورت توجه به ساماندهی معتادان راهکارهای مبارزه با مواد مخدر و ساماندهی معتادان متجاهر در این کمیسیون بررسی می شود.
احسان اصولی افزود: اعتیاد از معضلات درونی شهر است و باید بهتر کنترل شود.
وی با بیان اینکه پیش از این برخی منابع شهرداری در حوزه های خارج از وظیفه و خارج از شهر مشهد هزینه می شد، اظهار کرد: با توجه به وجود مشکلات فرهنگی و اجتماعی در این کلانشهر باید بودجه شهر برای خود شهر هزینه شود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد نیز در این جلسه گفت: اعتیاد از آسیبهایی است که تبعات آن گریبانگیر همه جامعه می شود.
محمد حاجیان شهری افزود: باید با شناسایی آسیبهای اجتماعی اولویتها برای هزینه مشخص شود.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار