رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت:بزرگ‌ترین پیست دوچرخه‌سواری روباز کشور در مشهد رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۵۰۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ 16 October 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ مهدی روزبهان اظهار داشت: همزمان با هفته تربیت بدنی، بزرگ‌ترین پیست روباز دوچرخه‌سواری کشور در مشهد افتتاح می‌شود.

وی افزود: این پیست دوچرخه سواری به منظور ترویج و گسترش این رشته ورزشی و استفاده خانواده‌ها به‌ویژه بانوان در نظر گرفته شده است.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی بیان کرد: این پیست در بازار مجیدیه مشهد ( بازار خودرو) به عنوان بزرگ‌ترین پیست دوچرخه‌سواری کشور با حدود ۵ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری افتتاح می‌شود.

روزبهان ادامه داد: این پیست با وجود نگهبان و بدون حضور وسایل نقلیه برای خانواده‌ها به‌خصوص بانوان مکانی بسیار امن است و تلاش داریم تا ساعت استفاده آن را به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که در همه ساعات بتوان از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر این هیات در هفته تربیت بدنی، متذکر شد: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی این استان با حضور نزدیک به ۹۰ دوچرخه سوار در مشهد جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در خصوص برگزاری تورنومنت بین‌المللی دوچرخه‌سواری در این استان گفت: برگزاری این تور قطعی است و از لحاظ مالی و اسپانسر مشکلی برای برگزاری این تور نداریم، تمام شرایط برگزای آن مهیا شده، تنها به دنبال ارتقای سطح این مسابقات با ثبت آن هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار