رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد هیچ دولتی به اندازه دولت او در ۹ ماه نخست ریاست‌جمهوری‌اش چنین عملکرد خوبی نداشته است.
کد خبر: ۵۱۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 22 October 2017
به گزارش تابناک : دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (شنبه) باز هم از عملکرد دولت خود در مدت 9 ماه ورود او به کاخ سفید دفاع کرد.

وی با ارسال چند  پیام در حساب توییتر خود نوشت: من موافق هستم که کاهش مالیات و برنامه مراقبت بهداشتی موضوعات بسیار مهمی هستند، اما شاید هیچ دولتی به اندازه دولت من در 9 ماه نخست ریاست جمهوری تا این حد دستاورد نداشته است؛ بیش از 50 توافقنامه قانونی، آزادی انرژی، خطوط لوله، امنیت مرزها، متمم دوم قانون اساسی آمریکا، ارتش قدرتمند، گروه تروریستی داعش، دادگاه دیوان عالی، بازار بورس سهام، پایین ترین نرخ بیکاری در 17 سال.

این نخستین بار نیست که دونالد ترامپ از عملکرد دولت واشنگتن در توییتر دفاع می کند. وی پیشتر هم مدعی شده بود که دولت وی بیش از دولت های پیشین آمریکا اقدامات مهم انجام داده است. وی هفته گذشته ادعا کرد که عملکرد وی از هر رئیس جمهوری در تاریخ بهتر بوده است.

ترامپ همچنین در ماه اوت اعلام کرده بود: دولت های اندکی هستند که در 7 ماه نخست ریاست جمهوری به اندازه دولت من اقدامات مهم انجام داده باشند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین بعد از گذشت 200 روز از آغاز ریاست جمهوری خود در حساب توییتر از عملکرد دولت خود دفاع کرد و نوشت: به ندرت دولتی پس از 200 روز به آنچه ما رسیده ایم دست یافته است یا حتی به آن نزدیک شده است. نظرسنجی های رسانه های جعلی را باور نکنید.

از زمان رد شدن لغو برنامه بهداشتی اوباما موسوم به اوباماکر از سوی مجلس سنا، دونالد ترامپ همچنان در تلاش است اقداماتی که از زمان ورود به کاخ سفید انجام داده است را پر رنگ تر جلوه دهد.





منبع : نشریه هیل 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار